Traži
Košarica

Adresa

Untitled Document

Ovdje nas možete naći :
Kolodvorska 12
(PC Intershop)
71000 Sarajevo

Trgovina:
Radno vijeme non-stop
Pon.- sub. od : 09:00 do 21:30
Ned. i praz. od: 11:00 do 19:00
Tel. (0)33 655-807
Fax. (0)33 712-391

Veletrgovina:
Tel. (0) 33 712-390
Fax. (0) 33 712-391

info@conrad.ba
support@conrad.ba

Tekst » SAVJETI ...
SAVJETI ...

SAVJETI .. narudžbe, plaćanja, reklamacije ...

  1. Narudžba
  2. Plaćanja
  3. Dostava
  4. Vraćanje proizvoda
  5. Garancija
  6. Dodatne usluge
  7. Prijava na novosti
  8. Katalozi
  9. Popratni program
  10. Naši proizvodi
  11. Privatnost i sigurnost
  12. Zatražite dodatnu pomoć?


1. Narudžba

1.1. Narudžba telefonom
Nazovite nas na sljedeći broj telefona: 033 65 58 07 (od ponedjeljka do petka 9,00h - 18,00h)

1.2. Narudžba faksom ili e-mailom
00385 (0) 33 71 23 91
Email: info@ags71.ba

Kod narudžbe obavezno navedite:
  • Ime i prezime (ili naziv preduzeća)
  • Adresu i poštanski broj
  • Kataloški br. i broj komada proizvoda koji naručujete
  • Željeni način plaćanja
  • Vaš registracijski broj koji ste dobili kod nas ili
  • Indentifikacija (ID) poreznog broja (za preduzeća)

1.3. Online narudžba
Kako pronaći određene proizvode?
  • U pretraživač unesite ključnu riječ ili samo dio riječi ili kat. broj proizvoda (ukoliko vam je poznat)
  • Otvorite padajući meni i odaberite kategoriju
  • Kliknite na piktogram kategorije i pogledajte ponuđene proizvode.
Da li je proizvod dostupan?
Uz svaki proizvod nalazi se poruka određene boje koja Vam daje informaciju o dostupnosti proizvodu.

Zeleni text = proizvod imamo na svom skladištu i isporučiv je u roku od 2 do
                      3 dana.
Crveni text = proizvod je isporučiv u roku od 10 do 14 dana.

Može se desiti da u nekim slučajevima artikla više nema, a kraj njega stoji ili zeleni ili crveni tekst. Prilikom potvrde prijema Vaše narudžbe bićete obavješteni o mogućim izmjenama i ekvivaletnim proizvodima.

Kako odabrati proizvod?
  • Jednostavno kliknite na opciju >Dodaj u košaricu
  • Ako ste primili naš kupon, ID kupona unesite u odgovarajuće polje i kliknite žutu strelicu  >>.
  • Nakon što ste u košaricu dodali sve odabrane proizvode, kliknite na opciju > Idi na naplatu >> <.
Da li se za online narudžbe potrebno registrati?
Za online narudžbe potrebno je registrirati se. Ukoliko se odlučite za registriraciju, potrebno je unijeti Vaše podatke kako biste se u budućnosti mogli što brže obavljati kupnju.

Otvoranje računa kod nas je sigurano i jednostavano, a pruža i puno dodatnih prednosti:
  • Korištenjem predložaka s podacima vi štedite vrijeme (npr. ispunjeno polje adrese).
  • Vašu košaricu možete spremiti za kasnije korištenje, sastaviti popis želja ili više puta pregledati odabrane stavke.
  • Vaše osobne podatke možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

Registrirani korisnici: Prijavite se sa vašom email adresom i lozinkom.
Kliknite na odgovarajuću opciju za odabir načina plaćanja.

Kako mogu znati da li sam poslao svoju narudžbu?
  • Kliknite na "Moj profil" (u desnom gornjem uglu i u odjeljku moje narudžbe biće sve koje ste poručili. Obratite pažnju da li su sve prihvaćene sa naše strane. Imate >Status< Prihvaćeno ili Neobrađeno
  • Na vašu e-mail adresu šaljemo Vam poruku potvrde da je naruđba stigla, iza toga dobijate drugi mail da je narudžba prihvaćena ili odbijena, te na kraju dobijate mail da je roba isporučena
  • Po slanju proizvoda na Vašu adresu šaljemo Vam dodatnu poruku potvrde.

Korištenje kupona:
  • Ukoliko kao naš vjerni kupac primite e-kupon za ostvarivanje popusta, potrebno je unijeti broj kupona u odgovarajuće polje u e-košarici..
  • Kod akcija sa više promotivnih kupona s popustom, kod jednokratnog plačanja može se koristiti samo jedna pogodnost ili samo jedan kupon s popustom.


2. Plaćanja

Možete izabrati jednu od sljedećih opcija načina plaćanja:

Plaćanje unaprijed
Platiti pouzećem
Plačanje kreditnim karticama (Mastercard, Visa)

2.1. Plaćanje unaprijed
Po primitku vaše narudžbe, mi vam šaljemo predračun. Narudžba za plaćanje biti će na čekanju 3 dana, a zatim će se ukloniti. Za uplatu molimo navedite sljedeće podatke:

Raiffeisenbank dd BiH: 1610000006240021 i
Unikreditbank dd BiH : 3386902231961191.

Za kupce izvan BiH vrijede sljedeće instrukcije:

BENEFICIARY BANK: RAIFFEISEN BANK DD BOSNA I HERCEGOVINA
SWIFT CODE: RZBABA2S
ADDRESS: ZMAJA OD BOSNE BB, 71.000 SARAJEVO BIH
DETAILS OF BENEFICIARRY:
IBAN CODE: BA391611000001294814
FULL BENEFICIARY NAME: ARCHITEKTENGRUPPE S71 DOO
FULL BENEFICIARY ADDRESS: KOLODVORSKA 12, 71.000 SARAJEVO BIH

  Unutar predloška obavezno navedite poziv na broj odobrenja za brže i jednostavnije knjiženje vaše narudžbe.

3. Dostava

U dogovorenom roku naručene proizvode dostavljamo na Vašu adresu. Na računu koji dolazi sa paketom pronaći ćete sve informacije o načinu vraćanja robe, te nas možete kontaktirati u slučaju kašnjenja u isporuci ili u slučaju drugih pritužbi. Vaš paket biti će dostavljen poštom u odgovarajućem pakovanju. Ako prilikom dostave nećete biti kod kuće, dostavljač će vam poslati SMS poruku, ili će vam ostaviti obavijest o pošiljci.

Ukoliko je moguće naručeni proizvodi biti će isporučeni u vremenu kako je deklarisano na predračunu. U slučaju da roba neće biti isporučena do uobičajenih 10 radnih dana, obavijestit ćemo vas što prije o predviđenom rasporedu isporuke. U slučaju da vašu robu u roku od 30 dana od dana sklapanja ugovora nećemo biti u mogućnosti isporučiti, primiti ćete obavijest o tome, a najkasnje u sljedećih 30 dana dobit ćete povrat cijelokupne primljene uplate.

4. Vraćanje proizvoda

Ukoliko proizvodom niste zadovoljni možete ga vratiti u roku od 14 dana. Možete odabrati povrat proizvoda, zamjenu za neki drugi ili novac možete ostaviti na računu za neku buduću kupovinu. Troškovi slanja idu na Vaš trošak.

Proizvodi se moraju vratiti neoštećeni u istoj izvornoj količini, u neoštećenoj ambalaži. Oštećeni proizvode, u različitoj količini i u ne izvornom pakovanju ne mogu se vratiti. Proizvod treba biti vraćen kao paket, a ne kao pismo. Uz proizvod koji se vraća treba biti priložena kopija računa i kompletno ispunjen obrazac za povrat robe od strane kupca na kojeg glasi pošiljka s isporučenom robom. Ukoliko je ispoštovana kompletna procedura, mi Vam vraćamo novac za kupljenu robu ( maloprodajna cijena robe), najkasnije u roku od 30 dana od dana primitka.

Proizvodi koje nije moguće vratiti su:
  • Ako se ukloni sigurnosna naljepnica na originalnoj ambalaži sa audio ili video proizvoda, računalnog programa ili video igre;
  • Novine, časopisi i periodične publikacije;
  • Proizvodi prilagođeni ličnim potrebama kupca;
  • Proizvodi u elektroničkom obliku koji su preuzeti s interneta;
  • Proizvodi koje se ne može vratiti zbog svoje prirode;
  • Knjige koje nisu zapakovane u originalnoj ambalaži;
  • Osobna računala dizajnirana u skladu sa specifikacijama, uključujući instalaciju i konfiguraciju hardvera i softvera;
  • Modeli koji su u djelomično ili u cijelosti sastavljeni od strane kupca;
  • Ako se ukloni sigurnosna naljepnica na originalnoj ambalaži baterija, akumulatora, kablova, sijalica, komponenata, i svih ostalih drugih proizvoda;
  • Proizvodi za jednokratnu uporabu;
  • Zamjenski dijelovi;
  • Korištene pre-paid kartice.

5. Garancija

Opća garancija od 12 mjeseci
Za sve proizvode čija je MPC veća od  70,- KM vrijedi garancija najmanje 12 mjeseci. Za posebno označene proizvode vrijedi i proširena garancija. Ona je uvijek posebno naglašena. Garantni rok teče od dana primitka proizvoda i datuma na računu.
Garanciju potvrđujete garantnim listom, računom ili drugim valjanim dokumentom kupovine.
Za slučaj da nemate garantni list, prodavac je dužan da Vam ga izda , a prema priloženom računu.

6. Dodatne usluge

Na našim web stranicama možete pronaći upute za svaki proizvod, tehničke podatke ili potvrdu o kvaliteti proizvoda. Svi dokumenti dostupni su za vas besplatno.

Rezervni djelovi
U Conradu možete pronaći rezervne dijelove za mnoge proizvode. Prilikom slanja zahtjeva za zamjenske ili rezervne dijelove potrebno je dati sljedeće podatke:

  • Broj kupca (ako je moguće) i adresu
  • E-mail na koji se možete kontaktirati
  • Telefonski broj u slučaju daljnjih pitanja
  • Vrstu i broj dijela proizvoda
  • Detaljan opis potrebnih rezervnih dijelova i količinu


Imajte na umu da se rezervni dijelovi ne mogu vratiti!

Popravci
Za proizvode iz našeg asortimana osiguravamo kvalitetnu uslugu, za vrijeme garantnog razdoblja, kao i nakon isteka istog. Ukoliko u vremenu od 45 dana nismo u mogućnosti popraviti proizvod, zamjenjuje se novim.

Savjetujemo vam da nam najprije pošaljete opis kvara e-mail na support@conrad.ba ili na broj telefona 033 655-807. Naš tehničar će Vas savjetovati u vezi s neispravnim proizvodom.

Odjel za intervenciju / narudžbe
U potrazi ste za određenim proizvodom ili onim koji nije u našoj ponudi? Pošaljite nam upit i mi ćemo biti sretni vam pomoći. Kod naših nacionalnih i međunarodnih dobavljača možete pronaći brojne proizvode.

Kalibriranje
Vršimo kalibraciju svih mjernih instrumenata u našem portfelju sukladno s ISO i DKD (German Calibration Service) od digitalnih multimetra do vremenskih stanica. Kako bi se kupcu osigurala najbolja moguća usluga i visoka kvaliteta, surađujemo s renomiranim servisima. Naš međunarodni prodajni tim rado će vam pružiti više informacija.

Ako želite naručiti naše kalibrirane proizvode možete nas kontaktirati na info@conrad.ba  ili nas nazovite na tel: 033 71 23 90

7. Prijavite se na naše E-novosti

U sklopu pretplate na naše E-novosti primati ćete redovite vijesti sa najnovijim ponudama, informacijama, savjetima i kuponima.

Ukoliko ne želite više primati vijesti, kliknite na link > Odjava < na bilo koji e-mail.

8. Katalozi

Naše kataloge možete naručiti putem e-maila. Pošaljite nam vašu punu adresu i naziv kataloga koji želite primati na: info@conrad.ba. Katalozi imaju zaštitnu cijenu koja je različita od kataloga do kataloga.

9. Partnerski program

Želite sudjelovati kao naš partner?

Imate li svoju dobro posjećenu web stranicu? Zašto vašim kljentima ne bi ponudili veći asortiman proizvoda i uz to i zaradili proviziju?
Imate svoju trgovinu. Zašto ne bi ste postali naš partner?
Pišite nam: info@conrad.ba

10. Naši proizvodi

Nevjerovatna ponuda asortimana
Kod nas možete kupiti izuzetno kvalitetne proizvode renomiranih brendova iz različitih područja elektronike i tehnologije. CU ponudi imamo više od  300.000 proizvoda.

11. Sigurnost i privatnost

Zaštita podataka
Vaši osobni podaci su strogo povjerljivi. Kriptirani su uz pomoć najviših sigurnosnih postavki (SSL). Unatoč pravilnom kodiranju događa se da se nekim web preglednicima određene sigurnosna ikona ne prikazuje.

12. Potrebna Vam je dodatna pomoć?

Telefon:
033 71 23 90

Pon - Pet: 9.00 - 17.00

Fax:
387 33 71 23 91