Kako mogu online poručivati?

Prvo treba da pronađete željene proizvode. To možete da uradite na više različitih načina:

  • U pretraživač unesite ključnu riječ ili samo dio riječi ili kat. broj proizvoda (ukoliko vam je poznat)
  • Otvorite padajući meni i odaberite kategoriju
  • Kliknite na piktogram kategorije i pogledajte ponuđene proizvode.

Da li je proizvod dostupan?
Uz svaki proizvod nalazi se poruka određene boje koja Vam daje informaciju o dostupnosti proizvodu.

Zeleni text = proizvod imamo na svom skladištu i isporučiv je u roku od 2 do 
                      3 dana.
Crveni text = proizvod je isporučiv u roku od 10 do 14 dana.

Može se desiti da u nekim slučajevima artikla više nema, a kraj njega stoji ili zeleni ili crveni tekst. Prilikom potvrde prijema Vaše narudžbe bićete obavješteni o mogućim izmjenama i ekvivaletnim proizvodima.

Što znači "Rasprodano" ili "Trenutno nije isporučivo"? 
"Rasprodano" znači, da je traženi proizvod prodan i više neče biti u našoj ponudi. "Trenutno nije isporučivo" znači, da je proizvod prodan ali zna se datum ponove isporučivosti proizvoda. Predviđeni datum isporuke objavljen je uz proizvod na web stranici.

Kako odabrati proizvod?
  • Jednostavno kliknite na opciju >Dodaj u košaricu
  • Ako ste primili naš kupon, ID kupona unesite u odgovarajuće polje i kliknite žutu strelicu  >>.
  • Nakon što ste u košaricu dodali sve odabrane proizvode, kliknite na opciju > Idi na naplatu >> <.
Da li se za online narudžbe potrebno registrati?
Za online narudžbe potrebno je registrirati se. Ukoliko se odlučite za registriraciju, potrebno je unijeti Vaše podatke kako biste se u budućnosti mogli što brže obavljati kupnju.

Otvoranje računa kod nas je sigurano i jednostavano, a pruža i puno dodatnih prednosti:
  • Korištenjem predložaka s podacima vi štedite vrijeme (npr. ispunjeno polje adrese).
  • Vašu košaricu možete spremiti za kasnije korištenje, sastaviti popis želja ili više puta pregledati odabrane stavke.
  • Vaše osobne podatke možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

Registrirani korisnici: Prijavite se sa vašom email adresom i lozinkom.
Kliknite na odgovarajuću opciju za odabir načina plaćanja.

Kako mogu znati da li sam poslao svoju narudžbu?
  • Kliknite na "Moj profil" (u desnom gornjem uglu i u odjeljku moje narudžbe biće sve koje ste poručili. Obratite pažnju da li su sve prihvaćene sa naše strane. Imate >Status< Prihvaćeno ili Neobrađeno 
  • Na vašu e-mail adresu šaljemo Vam poruku potvrde da je naruđba stigla, iza toga dobijate drugi mail da je narudžba prihvaćena ili odbijena, te na kraju dobijate mail da je roba isporučena
  • Po slanju proizvoda na Vašu adresu šaljemo Vam dodatnu poruku potvrde.

Korištenje kupona:
  • Ukoliko kao naš vjerni kupac primite e-kupon za ostvarivanje popusta, potrebno je unijeti broj kupona u odgovarajuće polje u e-košarici..
  • Kod akcija sa više promotivnih kupona s popustom, kod jednokratnog plačanja može se koristiti samo jedna pogodnost ili samo jedan kupon s popustom.

 

Praktično pojašnjenje svih aktivnosti korak po korak

 

1. korak:Iz košarice idete na "Naplata" i tu odaberete "Registracija" i kliknete na Nastavi >

2. korak: Popunite vaše podatke, postavite lozinku  i adresu. Ako su adresa dostave i Vaša adresa iste stavite kvačicu, a ako nisu polje ostavite prazno i kliknite Nastavi >

3. korak: Opciono otvara se prozor sa detaljima dostave . Tu napravite korekcije koje smatrate potrebnim. Ako su adrese identične odmah idete na 

4. korak: Poštarina - 10,00 KM ili Preuzimanje u trgovini - 0,00 KM

5. korak: Odaberite: Plaćanje pouzećem, avansno plaćanje putem banke, plaćanje karticom. Tu možete ispisati i Vaš komentar ukoliko to smatrate za potrebno.Nakon toga je potrebno da stavite kvačicu da se slažete sa uvjetima korištenje i politikom privatnosti i pritisnete na nastavi.

6. korak: Biće Vam izlistana Vaša narudžba. Ukoliko nemate primjedbi možete kliknuti na Potvrdi narudžbu > ili se možete vratiti na bilo koji od prethodnih koraka.

Iza toga pojaviće se na Vašem zaslonu obavijest "Vaša narudžba je poslana!" i istovremeno će te putem e-mail dobiti potvrdu narudžbe. Ponekad google to prebaci u ne željenu poštu, te ako nema poruke u vašem inboxu molimo pogledajte i u neželjenou poštu. Na taj ste način napravili svoju narudžbu.