Ova postavka prilagođava asortiman proizvoda i cijene vašim potrebama.

Roco 6200154 H0 4-dijelni set IC 511 “Chiemgau” DB-a

Kataloški br:
3398750 - 62
Oznaka:
6200154
EAN:
9005033076160

(0)

Kataloški br:
3398750 - 62
Oznaka:
6200154
EAN:
9005033076160

Dostava za 12 sedmica

Prodaja i slanje od: Architektengruppe S71 d.o.o.

Komada

(0)

Prikaži recenzije

  • Conrad Product Image
Main product image
Main product image

Tehničke specifikacije

Tehničke specifikacije

Proizvođač-br. dijela6200154
Veličina modelah0
Strujni sustavdc
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika1212 mm
KvačiloNEM spojnica sa zatvaranjem spojne veze
Uređenje interijerapripremljena unutarnja rasvjeta
instalirana unutarnja oprema
Željezničko poduzećeDB
Vrsta graditeljstvaputnički vagon
RazdobljeIV
Starosna skupinaiznad 15 godina

Opis

Opis

Komplet automobila s četiri vagona ekspresnog vlaka za IC 511 “Chiemgau” Deutsche Bundesbahna.
Sastoji se od jednog kupe vagona 1. Class, tip Avümz 111 i tri kupe vagona 2. razreda, tip Bm 235.

Prelaskom Intercity sustava na ljetni vozni red 1979. uz slogan “Svaki sat - svaki razred”, par IC vlakova također je produžen izvan Münchena do Berchtesgadena. U dijelu južno od Freilassinga, vlak je skraćen na vagone s četiri sjedala, a glavni vagoni iz sredine vlaka ostali su u Freilassingu. Na strmoj pruzi do odredišne stanice Berchtesgaden, klasa 144.5 je u početku bila "glavna" lokomotiva IC, kasnije također klasa 111 i povremeno klasa 194.
IC 511 “Chiemgau” Köln – Berchtesgaden reproducirana je u svojoj verziji od 1979. do 1982., jer je vozila južno od Freilassinga. Sastojao se od jednog klimatiziranog kupejskog vagona prvog razreda (Avmz 111) i tri kupe vagona drugog razreda (Bm 235), koji su svi bili opremljeni stabilizatorima zbog brze dionice Augsburg – München te su stoga bili odobreni za 200 km/h.
Između IC usluga za i iz Kölna, željezničko vozilo se također koristilo za vožnju lokalnih vlakova za i iz Freilassinga, koji su ponekad uključivali i neke teretne vagone, što nudi mogućnost za neobične formacije vlakova.
Avmz 111 uključen u set je, kao posebna poslastica, ponovno unikat. Izgrađen je 1974. i služio je kao testni automobil za novi jednokanalni klimatizacijski sustav tvrtke Luwa s električnim grijanjem u odjeljcima. Budući da se bojalo problema s napajanjem pri korištenju u istosmjernim mrežama, bio je iznimno projektiran kao jednonaponski automobil za 1000 V, 16 2/3 Hz, zbog čega je imao neobičan broj kola 19-94 070 (ranije 19-73 070).
Bm 235 dolazi iz serije isporuke 1974. (s crnim dugim snopom) i 1976. (s oceansko plavim dugim snopom), svaki još uvijek sa starim brojevima klase i natpisom za pušače/nepušače.

IZDANJE FREILASSING
Pod oznakom “Edition Freilassing” reproducirani su odabrani modeli iz nekadašnjeg željezničkog skladišta u Freilassingu. Godine 1905. prve lokomotive, tada još parne lokomotive, useljavaju u strojarnicu s 20 kolosijeka. Oko 20 godina kasnije izgrađena je radionica električnih lokomotiva, a daljnje zgrade uslijedile su u godinama koje su uslijedile. ROCO također ima blizak odnos s bavarskim gradom Freilassingom, jer se ovdje nalazio prvi njemački prodajni ured. Veselite se modelima ovog jedinstvenog izdanja!

Ovaj tekst je strojno preveden.

Ocjene kupaca

Ocjene kupaca

Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.