Ova postavka prilagođava asortiman proizvoda i cijene vašim potrebama.

Tillig H0 2954 H0e valjak T1 GHE

Kataloški br:
2274292 - 62
Oznaka:
2954
EAN:
4012501029547

(0)

Kataloški br:
2274292 - 62
Oznaka:
2954
EAN:
4012501029547

Alternativno dostupni proizvodi:

Rasprodano

Prikaži alternativne proizvode

Prodaja i slanje od: Architektengruppe S71 d.o.o.

Komada

(0)

Prikaži recenzije

  • Conrad Product Image
Main product image
Main product image

Tehničke specifikacije

U tablici možete odabrati potrebne tehničke podatke kako biste pronašli stavke s istim vrijednostima.

Tehničke specifikacije

Dobna skupina

od 15 godina

Energetski sustav

DigitalDC

LüP / LüK

100 mm

Proizvođački dio br.

2954

Tip dizajna

šinski vagon

Veličina

H0e

Opis

Opis

Željeznica T1 Gernrode-Harzgeroder Eisenbahn.

1933. godine Gernrode-Harzgeroder Eisenbahn-Gesellschaft (GHE) nabavio je mali dvoosni željeznički kolosijek promjera 1000 mm od tvornice vagona Dessau za prijevoz putnika na Selketalbahnu i dao mu oznaku T1. Nakon što ga je preuzeo Deutsche Reichsbahn, dobio je oznaku VT 133 522, a uvođenjem IT-kompatibilnih brojeva vozila 1972. godine postao je 187 001-3. U ovom se trenutku više ne koristi u putničkom prometu, već je prepravljeno u pomoćno vozilo s modificiranom unutrašnjom opremom, poput radnog stola i ormarića. 1978. u početku je ugašena.
Klasificirano kao muzejsko vozilo, sačuvano je i ponovno je operirano krajem 1980-ih za upotrebu u posebnom prometu. Sada je dio portfelja HSB-a, u potpunosti je obnovljen 2010. godine i vraćen je u postojeće stanje.
Tvornica vagona Dessau isporučila je još jedan vagon ove vrste u Weimar-Großrudestedter Eisenbahn. To je 1946. godine dovedeno u Sovjetski Savez kao reparacija. Od 1934. tvornica vagona Gotha isporučila je sedam sličnih vagona izvedenih iz automobila GHE u Mittelbadische Eisenbahn-Gesellschaft (MEG) do 1941., gdje su bili navedeni kao T1 do T7. Međutim, one se razlikuju ne samo u pojedinostima od GHE automobila, već i među sobom. Od T4, na primjer, međuosovinsko rastojanje promijenilo se s 4,0 na 4,5 metara. Nadalje, vozila MEG imala su spojnice za prijevoz vagona, GHE vagoni imaju samo jednostavne odbojničke šipke s kupolastim očima za vuču. Jedan od vagona MEG upravljao je drvenim plinom od 1941. do 1948. godine. Potrebni Imbert drveni plinski sustav postavljen je na prednjoj strani T7 na produženom okviru. Šina ima dizel-mehanički pogon koji djeluje na jednu od dvije osovine. Dozvoljena je maksimalna brzina od 40 km / h. Izvorna verzija GHE-a imala je 34 mjesta, danas ih ima 28. Grija se pomoću peći na ugalj.


Ovaj tekst je strojno preveden.

Ocjene kupaca

Ocjene kupaca

Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.