31107 LEGO® CREATOR Rover za istraživanje planeta
- Kataloški br:
- 2255087 - 62
- Oznaka:
- 31107
- EAN:
- 5702016616330
- Kataloški br:
- 2255087 - 62
- Oznaka:
- 31107
- EAN:
- 5702016616330
31107 LEGO® CREATOR Rover za istraživanje planeta
Cijena na upit
0.00 KM
Komada
Alternativno dostupni proizvodi:
Prikaži alternativne proizvode
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
| LEGO dijelovi | 510 |
| Upozorenja: | Oprez. Nije namijenjeno djeci mlađoj od 36 mjeseci. Sadrži male dijelove koji se mogu progutati. |
| Izvedba | Rover za istraživanje planeta |
| Starosna skupina | iznad 8 godina |
| Vrsta proizvoda | LEGO® CREATOR |
Opis
Opis
S LEGO® Creator 3-u-1 playsetom "Roneta planetarnog istraživanja" (31107), mladi istraživači svemira mogu se veseliti uzbudljivim avanturama. Djeca će se rado voziti naokolo s roverom igračaka jer u njemu se nalaze kokpit, laboratorij / dnevni boravak, funkcionalna ruka dizalice i ovjes te mali robot s pokretnim rukama. U setu su uključeni i vanzemaljac kao građevinski lik i astronautska minifigura koja će probuditi maštu i učiniti da želite igrati. Galaktička zabava za kreativnu djecu Ovaj LEGO Creator 3-u-1 set za igru nudi djeci tri različita iskustva gradnje i igranja. Možete izgraditi planetarni rover za istraživanje i zatim ga pretvoriti u svemirsku stanicu s manjim vanzemaljcem ili u svemirsku ravninu ili se možete uzbuditi zbog nečeg drugog i stvoriti nešto potpuno novo. Slobodno dizajnirani modeli za neograničena gradnja i igranje zabave LEGO Creator 3-u-1 setovi sadrže različite detaljne i realne modele koji nadahnjuju djecu na maštovitu zabavu. Modeli nude bezbroj opcija za izgradnju i igru i privlače kreativnu stranu djece svih dobnih skupina. Inspirativni setovi također su sjajni božićni ili rođendanski pokloni za djecu.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.





