Fleischmann 714476 N parna lokomotiva 44 1281-3 DR
- Kataloški br:
- 2376285 - 62
- Oznaka:
- 714476
- EAN:
- 4005575254632
- Kataloški br:
- 2376285 - 62
- Oznaka:
- 714476
- EAN:
- 4005575254632
Fleischmann 714476 N parna lokomotiva 44 1281-3 DR
Cijena na upit

0.00 KM
Komada
Alternativno dostupni proizvodi:
Prikaži alternativne proizvode
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada


Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Proizvođač-br. dijela | 714476 |
Veličina modela | n |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika | 141 |
Vrsta graditeljstva | parna lokomotiva |
Strujni sustav | digitalni dc zvučni |
Starosna skupina | iznad 15 godina |
Opis
Opis
Standardni program lokomotive Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft (DRG) također je obuhvaćao razvoj snažne teretne lokomotive. Očekivalo se da će lokomotiva s trostrukim motorom, poznata kao BR 44, prevoziti teretne vlakove do 1.200 t u niskom planinskom lancu i do 600 t preko strmih rampi. 1926. isporučeno je prvih 10 strojeva s 1'E h3 rasporedom kotača. Tek 1937. godine, kada su se povećali zahtjevi za prijevozom vlakova, ova je lokomotiva započela serijsku proizvodnju i nabavljala se u velikom broju u raznim izvedbama.
Krajem 1945. u sovjetskoj okupacijskoj zoni, koja je kasnije postala teritorij DDR-a, bilo je 277 lokomotiva. Zbog razgraničenja nakon završetka Drugog svjetskog rata, bile su dostupne samo ograničene količine kamenog ugljena. Stoga je netko u početku bio prisiljen koristiti autohtoni smeđi ugljen. Zbog niže toplinske vrijednosti u usporedbi s kamenim ugljenom, lokomotive su postigle samo oko polovice stvarne proizvodnje. U znoju čela, logači su ubacivali ogromne količine lignita u kamin kako bi nadoknadili taj nedostatak.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Krajem 1945. u sovjetskoj okupacijskoj zoni, koja je kasnije postala teritorij DDR-a, bilo je 277 lokomotiva. Zbog razgraničenja nakon završetka Drugog svjetskog rata, bile su dostupne samo ograničene količine kamenog ugljena. Stoga je netko u početku bio prisiljen koristiti autohtoni smeđi ugljen. Zbog niže toplinske vrijednosti u usporedbi s kamenim ugljenom, lokomotive su postigle samo oko polovice stvarne proizvodnje. U znoju čela, logači su ubacivali ogromne količine lignita u kamin kako bi nadoknadili taj nedostatak.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.