Fleischmann 721471 Dizelska lokomotiva BR 118, DR
- Kataloški br:
- 2256404 - 62
- Oznaka:
- 721471
- EAN:
- 4005575189965
- Kataloški br:
- 2256404 - 62
- Oznaka:
- 721471
- EAN:
- 4005575189965
Fleischmann 721471 Dizelska lokomotiva BR 118, DR
Cijena na upit
0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada
Izdvojeno & Detalji
- U bordo crvenoj boji
- Verzija s 4 osi
- Uz Henningov zvuk
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Energetski sustav
Digitalni DC zvuk
LüP / LüK
121 mm
Proizvođački dio br.
721471
Tip dizajna
dizel loko
Veličina
N
Opis
Opis
Dizelska lokomotiva klase 118 Deutsche Reichsbahna (DR-Ost).
Model s ugrađenim digitalnim dekoderom koji se kontrolira opterećenjem i opremljen je prototipskim zvukom.
Prototip: GDR-ova serija 180 bila je najveća dizel lokomotiva izgrađena u GDR-u. U početku je izrađena u četveroosovinskoj izvedbi s dva dvoosna postolja, kasnije je postojala i inačica sa 6 osovina. Niska osovinska masa od 15,6 t i dalje se smatra inženjerskim radom u verziji sa šest osovina, tako da se ova lokomotiva također može univerzalno koristiti na granama. Također ima odobrenje za strme dijelove. Moguće polje primjene koje ovo stvara jedinstveno je za velike njemačke dizel lokomotive.
V 180 ubrzao je promjenu vuče u Deutsche Reichsbahnu kako bi zamijenio razne parne lokomotive u razredima performansi iznad V 100. Tri primjerka, 118 548, 550 i 552, dodijeljena su vladi GDR-a. 1995. godine posljednje lokomotive napustile su operativnu službu u DB AG. Nakon toga, brojne su kopije prodane privatnim željeznicama.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Model s ugrađenim digitalnim dekoderom koji se kontrolira opterećenjem i opremljen je prototipskim zvukom.
Prototip: GDR-ova serija 180 bila je najveća dizel lokomotiva izgrađena u GDR-u. U početku je izrađena u četveroosovinskoj izvedbi s dva dvoosna postolja, kasnije je postojala i inačica sa 6 osovina. Niska osovinska masa od 15,6 t i dalje se smatra inženjerskim radom u verziji sa šest osovina, tako da se ova lokomotiva također može univerzalno koristiti na granama. Također ima odobrenje za strme dijelove. Moguće polje primjene koje ovo stvara jedinstveno je za velike njemačke dizel lokomotive.
V 180 ubrzao je promjenu vuče u Deutsche Reichsbahnu kako bi zamijenio razne parne lokomotive u razredima performansi iznad V 100. Tri primjerka, 118 548, 550 i 552, dodijeljena su vladi GDR-a. 1995. godine posljednje lokomotive napustile su operativnu službu u DB AG. Nakon toga, brojne su kopije prodane privatnim željeznicama.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.