Fleischmann 725101 N Dizel dvostruka lokomotiva D311.01 DWM-a
- Kataloški br:
- 2376296 - 62
- Oznaka:
- 725101
- EAN:
- 4005575254465
- Kataloški br:
- 2376296 - 62
- Oznaka:
- 725101
- EAN:
- 4005575254465
Fleischmann 725101 N Dizel dvostruka lokomotiva D311.01 DWM-a
Cijena na upit
0.00 KM
Komada
Alternativno dostupni proizvodi:
Prikaži alternativne proizvode
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Energetski sustav
Analogni DC priključak
LüP / LüK
141 mm
Proizvođački dio br.
725101
Tip dizajna
dizel loko
Veličina
N
Opis
Opis
1941. i 1942. godine njemački je Wehrmacht pustio u službu ukupno četiri dvostruke lokomotive tipa D 311. D 311.01 a / b, također poznat kao "Walli", korišten je na poluotoku Krim. Sa svojim sestrinskim strojem D 311.02 a / b manevrirao je "Dorom", najvećom željezničkom puškom ikad napravljenom. Lokomotive D 311.03 i 04 bile su namijenjene za upotrebu s pištoljem "Schwerer Gustav 2" i vjerojatno su bile u službi na zapadu. Peta i šesta dvostruka lokomotiva još su uvijek naručene od Kruppa, ali više se nisu mogle graditi zbog rata.
Strojevi su bili opremljeni prijenosom električne energije. U svakoj polovici jedinice, generator istosmjerne struje pogonjen izravno dizelskim motorom opskrbljivao je energijom električne vučne motore na svakom od četiri kotača. Oznaka niza osi bila je sukladno tome Do + Do. Komande obje polovice lokomotiva bile su električno spojene i njima se upravljalo iz vozačke kabine ispred. Ukupna težina stroja bila je 147 tona. Maksimalna brzina dizajnirana je za 75 km / h. U paljbenom položaju "Dore", lokomotive su također isporučivale električnu energiju za upravljanje pištoljem. Na kraju rata dvostruka lokomotiva D 311.03 A / B nalazila se u blizini Freilassinga, koja je nakon popravaka 1948.-49. U Krauss-Maffei kao V 188 001 a / b sa "Reichsbahn West" mogla biti ponovno puštena u pogon . D 311.04 A / B pronađen u Nizozemskoj kupio je još uvijek mladi Deutsche Bundesbahn krajem 1949. godine. Ovaj je stroj predan tvrtki 1951. godine kao V 188 002 a / b. D 311.02 A / B, nakupljen u Kruppu u Essenu, koristio se samo kao dozator rezervnih dijelova. Dva obnovljena stroja BR V 188 dokazala su se u teškom teretnom vlaku i potiskivanju, uglavnom na Spessart-ovoj rampi. Krajem 1950-ih došlo je do konverzije na Maybach motore, jer su se također koristili u V 200.0 i VT 08. Nakon oštećenja generatora, V 188 001 morao je biti ugašen 1968. godine. V 188 002, kasnije 288 002, bio je u funkciji u regiji Franconian do 1972. 1973. godine oba stroja su otpisana.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Strojevi su bili opremljeni prijenosom električne energije. U svakoj polovici jedinice, generator istosmjerne struje pogonjen izravno dizelskim motorom opskrbljivao je energijom električne vučne motore na svakom od četiri kotača. Oznaka niza osi bila je sukladno tome Do + Do. Komande obje polovice lokomotiva bile su električno spojene i njima se upravljalo iz vozačke kabine ispred. Ukupna težina stroja bila je 147 tona. Maksimalna brzina dizajnirana je za 75 km / h. U paljbenom položaju "Dore", lokomotive su također isporučivale električnu energiju za upravljanje pištoljem. Na kraju rata dvostruka lokomotiva D 311.03 A / B nalazila se u blizini Freilassinga, koja je nakon popravaka 1948.-49. U Krauss-Maffei kao V 188 001 a / b sa "Reichsbahn West" mogla biti ponovno puštena u pogon . D 311.04 A / B pronađen u Nizozemskoj kupio je još uvijek mladi Deutsche Bundesbahn krajem 1949. godine. Ovaj je stroj predan tvrtki 1951. godine kao V 188 002 a / b. D 311.02 A / B, nakupljen u Kruppu u Essenu, koristio se samo kao dozator rezervnih dijelova. Dva obnovljena stroja BR V 188 dokazala su se u teškom teretnom vlaku i potiskivanju, uglavnom na Spessart-ovoj rampi. Krajem 1950-ih došlo je do konverzije na Maybach motore, jer su se također koristili u V 200.0 i VT 08. Nakon oštećenja generatora, V 188 001 morao je biti ugašen 1968. godine. V 188 002, kasnije 288 002, bio je u funkciji u regiji Franconian do 1972. 1973. godine oba stroja su otpisana.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.