Fleischmann 740100 Željeznički automobil s pogonom na baterije BR 515 s upravljačkim automobilom, DB
- Kataloški br:
- 2256464 - 62
- Oznaka:
- 740100
- EAN:
- 4005575252362
- Kataloški br:
- 2256464 - 62
- Oznaka:
- 740100
- EAN:
- 4005575252362
Fleischmann 740100 Željeznički automobil s pogonom na baterije BR 515 s upravljačkim automobilom, DB
Cijena na upit
0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada
Izdvojeno & Detalji
- Fino detaljan model u crvenoj boji
- Čist pogled kroz putnički prostor
- Sa zasebno pričvršćenim dijelovima čepa
- Prostor 1. klase sa šest sjedala u motornom vozilu
- Prednja svjetla i unutarnja rasvjeta mogu se prebaciti pomoću DIP sklopki
- Kabina Z21 dostupna
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Energetski sustav
Analogni DC priključak
Proizvođački dio br.
740100
Tip dizajna
šinski vagon
Veličina
N
Opis
Opis
Željeznički automobil s pogonom na baterije serije 515 s upravljačkim automobilom Deutsche Bundesbahn.
Operacija s vagonima na baterije akumulirana je u Njemačkoj prije Prvog svjetskog rata. Dvodijelni željeznički automobil s pogonom na baterije "Wittfeld", čije su se baterije nalazile u upečatljivim stablima, bio je u upotrebi sve do Drugog svjetskog rata. Nakon 1945. godine Deutsche Bundesbahn se ponovo počeo baviti ovom vrstom pogona. ETA 176 sebi je dala ime "limburška cigara", ali izgrađeno ih je samo osam. Od 1953. godine, jeftiniji ETA 150, koji je imao približno iste karakteristike u radu, pušten je u uporabu u velikom broju. Ukupno je do 1965. godine izgrađeno 232 jedinice ETA 150 (iz serije 515 iz 1968.). Pored toga, pušteno u rad 216 ESA 150 kontrolnih automobila (kasnije serije 815).
Ovaj tekst je strojno preveden.
Operacija s vagonima na baterije akumulirana je u Njemačkoj prije Prvog svjetskog rata. Dvodijelni željeznički automobil s pogonom na baterije "Wittfeld", čije su se baterije nalazile u upečatljivim stablima, bio je u upotrebi sve do Drugog svjetskog rata. Nakon 1945. godine Deutsche Bundesbahn se ponovo počeo baviti ovom vrstom pogona. ETA 176 sebi je dala ime "limburška cigara", ali izgrađeno ih je samo osam. Od 1953. godine, jeftiniji ETA 150, koji je imao približno iste karakteristike u radu, pušten je u uporabu u velikom broju. Ukupno je do 1965. godine izgrađeno 232 jedinice ETA 150 (iz serije 515 iz 1968.). Pored toga, pušteno u rad 216 ESA 150 kontrolnih automobila (kasnije serije 815).
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.





