Fleischmann 826214 N Komplet od 2 natkrivena teretna automobila, DR
- Kataloški br:
- 2376239 - 62
- Oznaka:
- 826214
- EAN:
- 4005575254571
- Kataloški br:
- 2376239 - 62
- Oznaka:
- 826214
- EAN:
- 4005575254571
Fleischmann 826214 N Komplet od 2 natkrivena teretna automobila, DR
Cijena na upit
0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Energetski sustav
DC
LüP / LüK
180 mm
Proizvođački dio br.
826214
Tip dizajna
Natkriveni teretni vagon
Veličina
N
Opis
Opis
Natkriveni teretni vagoni stari su gotovo koliko i sama željeznica i prvenstveno se koriste za prijevoz generalnog tereta. Deutsche Reichsbahn (GDR) uspio je održati potražnju za tim vozilima tek 1950-ih preuređivanjem i modernizacijom starijih G-automobila. 1966. godine RAW "Einheit" Leipzig počeo je graditi model automobila tipa Glmms s valovitim limenim zidovima koji su s unutarnje strane bili obloženi drvetom. Ovaj je dizajn ušao u serijsku proizvodnju na Gothaer Waggonfabriku od 1968. godine i označen je kao Glmms 14.05 (od 1977. kao Gbs 1500).
Zavarena konstrukcija, sa svojim karakterističnim valovitim bočnim stijenkama, sezala se do donjeg ruba bočnih ograda okvira i bila spojena na dijelove kutija. To je omogućilo odbacivanje konvencionalnih nosača karoserije. Većina automobila građena je s ojačanim vratima. Pod je bio pogodan za utovar viličarima i sastojao se od borovih dasaka.
Do 1983. godine izgrađeno je više od 17 000 komada konstrukcije Gbs 1500. Uključujući razne dizajne kao toplinsku izolaciju i ekspresne teretne vagone. Neke su potkonstrukcije bile opremljene kočionim platformama i grijaćim kabelima. Zbog nedostatka proizvodnih kapaciteta u vlastitim tvornicama, automobili su se gradili i u Srbiji, Rumunjskoj, pa čak i Španjolskoj. Zbog prikladnosti za promet RIV, MC i OPW, vagoni su bili u uporabi izvan nacionalnih granica DDR-a i stoga su ih često viđali u teretnim vlakovima drugih željezničkih uprava i prije pada Zida. Nakon ponovnog ujedinjenja, DB AG koristio je te vagone do kasnih 1990-ih. Posljednji su umirovljeni 2007. godine.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Zavarena konstrukcija, sa svojim karakterističnim valovitim bočnim stijenkama, sezala se do donjeg ruba bočnih ograda okvira i bila spojena na dijelove kutija. To je omogućilo odbacivanje konvencionalnih nosača karoserije. Većina automobila građena je s ojačanim vratima. Pod je bio pogodan za utovar viličarima i sastojao se od borovih dasaka.
Do 1983. godine izgrađeno je više od 17 000 komada konstrukcije Gbs 1500. Uključujući razne dizajne kao toplinsku izolaciju i ekspresne teretne vagone. Neke su potkonstrukcije bile opremljene kočionim platformama i grijaćim kabelima. Zbog nedostatka proizvodnih kapaciteta u vlastitim tvornicama, automobili su se gradili i u Srbiji, Rumunjskoj, pa čak i Španjolskoj. Zbog prikladnosti za promet RIV, MC i OPW, vagoni su bili u uporabi izvan nacionalnih granica DDR-a i stoga su ih često viđali u teretnim vlakovima drugih željezničkih uprava i prije pada Zida. Nakon ponovnog ujedinjenja, DB AG koristio je te vagone do kasnih 1990-ih. Posljednji su umirovljeni 2007. godine.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.