Fleischmann 830157 N Vagon za teretni vlak Dih ÖBB-a
- Kataloški br:
- 2524884 - 62
- Oznaka:
- 830157
- EAN:
- 4005575257824
- Kataloški br:
- 2524884 - 62
- Oznaka:
- 830157
- EAN:
- 4005575257824
Fleischmann 830157 N Vagon za teretni vlak Dih ÖBB-a
Cijena na upit

0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada


Izdvojeno & Detalji
- Široka verzija stepenica na vratima prtljažnika
- Fino detaljan model s odvojeno pričvršćenim utičnim dijelovima
- Izvedba s krovnom propovjedaonicom
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Energetski sustav
DC
Epoha
III
LüP / LüK
64 mm
Proizvođački dio br.
830157
Spojnica
nazivni napon
Tip dizajna
kombi
Veličina
N
Željezničko poduzeće
ÖBB
Opis
Opis
Dugo je teretne vlakove pratilo osoblje u vlastitim vagonima za prtljagu. Osim strojovođe, u kolodvorima je bilo mjesta još za zapovjednika čopora i manevaru za manevrisanje. Prije nego što su uvedene kontinuirane zračne kočnice, automobil je bio i salon kočničara. Tamo su se mogli ugrijati i jesti dok su bili u postajama. Uobičajena generička oznaka kola za pratnju bila je Pwg (paketni vagon za teretne vlakove). U tijeku općeg ubrzanja teretnog prometa Deutsche Reichsbahn (DRB) je od 1941. godine nabavio više od 700 vagona za pratnju iz raznih tvornica vagona (Waggonwerke West, Rastatt, SGP). Proizvedeni su u nekoliko serija i prema različitim crtežima u čeličnoj konstrukciji. Mogle su biti grijane, a uz prostoriju za pakiranje imale su i prostor za vozača, ulaznu sobu i WC. Prostorija za pakiranje bila je dostupna putem unutarnjih kliznih vrata. Neki su vagoni isporučeni s vozačkim kabinama na krovu. To je omogućilo strojovođi da prati signale. Sve do 1960-ih to je imalo obvezu praćenja signala, kasnije su te krovne nadstrešnice skinute s većine željezničkih tvrtki.
Zbog činjenice da su se automobili proizvodili u nekoliko tvornica i nakon Drugog svjetskog rata ostali u raznim europskim zemljama, razlikuju se po nekoliko upečatljivih detalja, posebno na krovu, prednjim dijelovima, bočnim zidovima, rasporedu prozora i broj prozora. Vozila su se dugo vremena nalazila u mnogim teretnim vlakovima kao vagoni za prtljagu teretnih vlakova ili vagoni za pratnju teretnih vlakova u nekim željezničkim tvrtkama zbog moguće maksimalne brzine od 100 km/h te u putničkim vlakovima.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Zbog činjenice da su se automobili proizvodili u nekoliko tvornica i nakon Drugog svjetskog rata ostali u raznim europskim zemljama, razlikuju se po nekoliko upečatljivih detalja, posebno na krovu, prednjim dijelovima, bočnim zidovima, rasporedu prozora i broj prozora. Vozila su se dugo vremena nalazila u mnogim teretnim vlakovima kao vagoni za prtljagu teretnih vlakova ili vagoni za pratnju teretnih vlakova u nekim željezničkim tvrtkama zbog moguće maksimalne brzine od 100 km/h te u putničkim vlakovima.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.