Fleischmann 830350 N vagona lijevka DB
- Kataloški br:
- 2524876 - 62
- Oznaka:
- 830350
- EAN:
- 9002640303504
- Kataloški br:
- 2524876 - 62
- Oznaka:
- 830350
- EAN:
- 9002640303504
Izdvojeno & Detalji
- Fine izvedbe, ljestve i ograde pozornice
- S mnogim odvojeno pričvršćenim dijelovima utikača
- Verzija s crnom šasijom
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Energetski sustav
DC
Epoha
IV
LüP / LüK
57 mm
Proizvođački dio br.
830350
Spojnica
nazivni napon
Tip dizajna
Schüttgutwagen
Veličina
N
Željezničko poduzeće
DB
Opis
Opis
Na temelju iskustva s vagonima za rasutu robu razvijenim od 1954. s mjernim gravitacijskim istovarom, Deutsche Bundesbahn je nabavio iz nekoliko tvornica vagona
1959. do 1962. različite vrste. U početku klasa Otmm 64 samoistovarna vagona bez okretnog krova, preimenovana u Fc 089 od 1980. godine. Njihova glavna upotreba bila je u transportu šljunka, rude i ugljena. Kako bi također mogli prevoziti rasutu robu osjetljivu na vlagu poput žitarica, šećera ili kemijske robe, vagoni tipa Ktmm(v) 65, iz 1968. Td(s) 928, pretvoreni su iz gore opisanog tipa ugradnjom nova gornja kutija s ljuljajućim krovom. Između 1983. i 1986. dio Fc 089 prodan je Deutsche Reichsbahnu. Od 1988. godine, kada je dostignut ekonomski vijek trajanja, redovi ovih samoistovarnih vagona su se prorijedili. I danas se neki vagoni ovih vrsta uglavnom koriste u prometu građevinskih vlakova i na raznim privatnim željeznicama.
Ovaj tekst je strojno preveden.
1959. do 1962. različite vrste. U početku klasa Otmm 64 samoistovarna vagona bez okretnog krova, preimenovana u Fc 089 od 1980. godine. Njihova glavna upotreba bila je u transportu šljunka, rude i ugljena. Kako bi također mogli prevoziti rasutu robu osjetljivu na vlagu poput žitarica, šećera ili kemijske robe, vagoni tipa Ktmm(v) 65, iz 1968. Td(s) 928, pretvoreni su iz gore opisanog tipa ugradnjom nova gornja kutija s ljuljajućim krovom. Između 1983. i 1986. dio Fc 089 prodan je Deutsche Reichsbahnu. Od 1988. godine, kada je dostignut ekonomski vijek trajanja, redovi ovih samoistovarnih vagona su se prorijedili. I danas se neki vagoni ovih vrsta uglavnom koriste u prometu građevinskih vlakova i na raznim privatnim željeznicama.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.