Fleischmann 881911 3 kom. Skup 1: Vlak automobila "Christoforus-Express", DB
- Kataloški br:
- 2256439 - 62
- Oznaka:
- 881911
- EAN:
- 4005575195645
- Kataloški br:
- 2256439 - 62
- Oznaka:
- 881911
- EAN:
- 4005575195645
Fleischmann 881911 3 kom. Skup 1: Vlak automobila "Christoforus-Express", DB
Cijena na upit
0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada
Izdvojeno & Detalji
- Izvedba s crvenim pregačama i sivim krovom
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Proizvođački dio br.
881911
Tip dizajna
putnički vlak
Veličina
N
Opis
Opis
Automobilski automobil koji se sastoji od tri automobila s 1 odjeljkom 1. Klasa, tip Avmz 111, za automobilski vlak "Christoforus-Express" Deutsche Bundesbahna.
Od 1969. Deutsche Bundesbahn uspostavio je D 1410/1411 kao brzu dnevnu vezu između Düsseldorfa / Kelna i Münchena. DB je prvi put pokušao osigurati uobičajena i poslovna putovanja tijekom cijele godine za željeznicu s posebno niskim tarifama u odnosu na turistički promet. Vrijeme putovanja bilo je gotovo sedam sati. Kako bi vlak mogao voziti brzinom do 160 km / h, 20 automobila tipa DDm 915 bilo je opremljeno magnetskim željezničkim kočnicama. Od 1971. godine E-Lok serija 103 se općenito koristi za pokrivanje, ali druge serije, npr. B. BR 111, koji se koristi kao lokomotiva. "Christoforus-Express" je u početku djelovao šest puta tjedno, od ljeta 1970. godine. Avion D 1484/1485 „Auto-traum-ekspres“ iz Hamburga-Altona do istočnog Münchena, uveden kao noćna veza, proširio je asortiman. Ovi vlakovi postali su oslonac putovanja automobilom 1970-ih.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Od 1969. Deutsche Bundesbahn uspostavio je D 1410/1411 kao brzu dnevnu vezu između Düsseldorfa / Kelna i Münchena. DB je prvi put pokušao osigurati uobičajena i poslovna putovanja tijekom cijele godine za željeznicu s posebno niskim tarifama u odnosu na turistički promet. Vrijeme putovanja bilo je gotovo sedam sati. Kako bi vlak mogao voziti brzinom do 160 km / h, 20 automobila tipa DDm 915 bilo je opremljeno magnetskim željezničkim kočnicama. Od 1971. godine E-Lok serija 103 se općenito koristi za pokrivanje, ali druge serije, npr. B. BR 111, koji se koristi kao lokomotiva. "Christoforus-Express" je u početku djelovao šest puta tjedno, od ljeta 1970. godine. Avion D 1484/1485 „Auto-traum-ekspres“ iz Hamburga-Altona do istočnog Münchena, uveden kao noćna veza, proširio je asortiman. Ovi vlakovi postali su oslonac putovanja automobilom 1970-ih.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.