LGB 22062 GE lokomotiva Ge 6/6 II od RhB
- Kataloški br:
- 2229010 - 62
- Oznaka:
- 22062
- EAN:
- 4011525220626
- Kataloški br:
- 2229010 - 62
- Oznaka:
- 22062
- EAN:
- 4011525220626
LGB 22062 GE lokomotiva Ge 6/6 II od RhB
Cijena na upit
0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Energetski sustav
Digitalni DC zvuk
LüP / LüK
650 mm
Proizvođački dio br.
22062
Tip dizajna
električna lokomotiva
Veličina
G
Opis
Opis
Model električne lokomotive Ge 6/6 II s brojem 707 Rheetske željeznice. Istina izvornom bojanju i slovima epohe IV. Četiri kotača na kojima se pokreću dva snažna Bühlerova motora s kugličnim ležajevima. Opremljen je mfx / DCC dekoderom s mnogim funkcijama svjetla i zvuka. Pantografi tipa škare pokreću motor, mogu se digitalno podići i spustiti Ispravna replika spoja u sredini lokomotive, prototipska izvedba krovne opreme.
Velika tvrtka:
RhB električna lokomotiva serije Ge 6/6 II zahtijevala je Retsku željeznicu (RhB.) Za izgradnju elektrane koja je planirana u Bergellu (Albigna) od sredine 1950-ih i s tim povezan opsežni prijevoz cementa iz Untervaza u blizini Landquarta do Engadina (do 1.000 tona dnevno) ) hitno snažnije lokomotive sa sljedećim zahtjevima: Samo jedan stroj trebao bi biti u stanju voziti vlak s najvećim dopuštenim teretnim prikolicama za spojnice, koji za nagib od 35 ((linija Albula) iznosi oko 250 t, a za nagib 45 ‰ (Küblis - Davos) oko 180 t respektivno. U suradnji sa SLM-om (mehanički dio), kao i BBC-om i MFO-om (električni dio), to je rezultiralo strojem s tri dvoosovinske nosače i tijelom lokomotive podijeljenim u sredini spojem, što je najbolje odgovaralo uvjetima i posebno kolosiječnim uvjetima RhB-a. odgovarao. 1955. godine dvije su takve lokomotive Ge 6/6 II u početku naručene i isporučene s brojevima tvrtke 701 i 702 do sredine 1958. godine. Vanjski podizači postolja i jednofazni motori bili su identični onima Ge 4/4 I 601-610. Vučni motori snage 294 kW (400 KS) bili su kontrolirani niskonaponskim upravljačem izmjenjivača slavine, što je odgovaralo tadašnjem stanju. Bilo je ukupno 28 razina brzina s naponima od oko 70 V do 480 V i 15 razina električnog kočenja. Rekuperacijska kočnica djelovala je nizbrdo nakon dokazanog motornog kruga uzbudnika MFO. Ova dva šestoosna vozila pokazala su se tako dobro da je 1964. godine RhB naručila još pet strojeva za sve teže vlakove Albule Express, koji su tada isporučeni 1965. godine s brojevima 703-707. Dok su lokomotive prije serije još imale završna zidna vrata (zavarena zatvorena 1968/69), krajnja zidna vrata izostavljena su kod sedam godina kasnijih modela i imala su samo vjetrobranska stakla podijeljena na dva umjesto tri. Prednje fronte 701 i 702 bile su prilagođene samo onima pet novih lokomotiva u 1980-ima. Od 1985. godine, Ge 6/6 II izgubio je zelenu boju i postupno je pao u trenutni lonac crvene boje tijekom glavnih inspekcija. Konačno, 1998. godine škartografi na škaricama morali su ustupiti mjesto modernim jednotočnim pantografima. Nakon pojave serije Ge 4/4 III iz 1994. godine, Ge 6/6 II postupno je prešao na uslugu teretnih vlakova, ali se sada i tada koriste i prije putničkih vlakova. Sa svojim relativno visokim satnim učinkom od 1.764 kW, šestoosna vozila i dalje su neophodna nakon više od 60 godina rada u RhB.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Velika tvrtka:
RhB električna lokomotiva serije Ge 6/6 II zahtijevala je Retsku željeznicu (RhB.) Za izgradnju elektrane koja je planirana u Bergellu (Albigna) od sredine 1950-ih i s tim povezan opsežni prijevoz cementa iz Untervaza u blizini Landquarta do Engadina (do 1.000 tona dnevno) ) hitno snažnije lokomotive sa sljedećim zahtjevima: Samo jedan stroj trebao bi biti u stanju voziti vlak s najvećim dopuštenim teretnim prikolicama za spojnice, koji za nagib od 35 ((linija Albula) iznosi oko 250 t, a za nagib 45 ‰ (Küblis - Davos) oko 180 t respektivno. U suradnji sa SLM-om (mehanički dio), kao i BBC-om i MFO-om (električni dio), to je rezultiralo strojem s tri dvoosovinske nosače i tijelom lokomotive podijeljenim u sredini spojem, što je najbolje odgovaralo uvjetima i posebno kolosiječnim uvjetima RhB-a. odgovarao. 1955. godine dvije su takve lokomotive Ge 6/6 II u početku naručene i isporučene s brojevima tvrtke 701 i 702 do sredine 1958. godine. Vanjski podizači postolja i jednofazni motori bili su identični onima Ge 4/4 I 601-610. Vučni motori snage 294 kW (400 KS) bili su kontrolirani niskonaponskim upravljačem izmjenjivača slavine, što je odgovaralo tadašnjem stanju. Bilo je ukupno 28 razina brzina s naponima od oko 70 V do 480 V i 15 razina električnog kočenja. Rekuperacijska kočnica djelovala je nizbrdo nakon dokazanog motornog kruga uzbudnika MFO. Ova dva šestoosna vozila pokazala su se tako dobro da je 1964. godine RhB naručila još pet strojeva za sve teže vlakove Albule Express, koji su tada isporučeni 1965. godine s brojevima 703-707. Dok su lokomotive prije serije još imale završna zidna vrata (zavarena zatvorena 1968/69), krajnja zidna vrata izostavljena su kod sedam godina kasnijih modela i imala su samo vjetrobranska stakla podijeljena na dva umjesto tri. Prednje fronte 701 i 702 bile su prilagođene samo onima pet novih lokomotiva u 1980-ima. Od 1985. godine, Ge 6/6 II izgubio je zelenu boju i postupno je pao u trenutni lonac crvene boje tijekom glavnih inspekcija. Konačno, 1998. godine škartografi na škaricama morali su ustupiti mjesto modernim jednotočnim pantografima. Nakon pojave serije Ge 4/4 III iz 1994. godine, Ge 6/6 II postupno je prešao na uslugu teretnih vlakova, ali se sada i tada koriste i prije putničkih vlakova. Sa svojim relativno visokim satnim učinkom od 1.764 kW, šestoosna vozila i dalje su neophodna nakon više od 60 godina rada u RhB.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.





