Liliput L136135
- Kataloški br:
- 1593993 - 62
- Oznaka:
- L136135
- EAN:
- 5026368361350
- Kataloški br:
- 1593993 - 62
- Oznaka:
- L136135
- EAN:
- 5026368361350
Liliput L136135
Cijena na upit
0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Energetski sustav
Digitalni AC
Izvršenje
DRG AC verzija
LüP / LüK
145 mm
Proizvođački dio br.
L136135
Tip dizajna
šinski vagon
Veličina
H0
Opis
Opis
Napredujuća elektrifikacija glavnih i također sekundarnih vodova u Njemačkoj zahtijevala je vozila za održavanje kako bi se osiguralo da je nadzemni kontaktni vod uvijek u optimalnom stanju. Kako bi mogao zastarjeti vozila razgraditi od ranih dana, Deutsche Reichsbahn nabavio je nove zgrade s kraja 1920-ih. Između ostalog, stvoren je vrlo poseban "toranj", čiji su pogon pokretali akumulatori (smješteni u trijemovima). Integriranjem ispravljača u vozilo, oni bi se pak mogli puniti izravno s nadzemnog voda preko odsjeka toka, potpuno neovisno o stacionarnim sustavima punjenja.
Vagoni na baterijskim tornjevima bili su opremljeni prostorijom za posadu i kompletnom radionicom. Uglavnom su bili sami, ali zahvaljujući ugrađenoj upravljačkoj spojnici i odbojniku mogli su, na primjer, nositi i kolica za materijal sa sobom. Dok su sama vozila iz JA Maffei, električna oprema dolazi iz SSW-a (Siemens-Schuckert-Werke), a baterije iz tvrtke AFA (Akkumulatoren-Fabrik AG).
Prototipovi naših modela građeni su između 1929. i 1933. godine, napravljeno je ukupno šest vozila, od kojih su se neka razlikovala u malim detaljima. Bili su smješteni u Münchenu, Breslauu i Augsburgu. Iz Ere III izvršene su neke preinake, na primjer, dodatne utičnice ugrađene su sprijeda, otvorena kutija s alatima postavljena je na jednu stranu šasije ili su zamijenjene svjetiljke. Kad su početkom 1970-ih završili s radom, vozila su u nekim detaljima izgledala sasvim drugačije. Nažalost, niti jedno zanimljivo vozilo nije sačuvano u muzeju.
Modeli LILIPUT su, poput svog prototipa, opremljeni rotirajućom radnom platformom i sklopivom ogradom platforme, tako da se radna situacija na nadzemnoj liniji, kao i vožnja ili parkiranje, npr. U uredu za održavanje nadzemnih vodova ili Bw, mogu prototipski reproducirati.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Vagoni na baterijskim tornjevima bili su opremljeni prostorijom za posadu i kompletnom radionicom. Uglavnom su bili sami, ali zahvaljujući ugrađenoj upravljačkoj spojnici i odbojniku mogli su, na primjer, nositi i kolica za materijal sa sobom. Dok su sama vozila iz JA Maffei, električna oprema dolazi iz SSW-a (Siemens-Schuckert-Werke), a baterije iz tvrtke AFA (Akkumulatoren-Fabrik AG).
Prototipovi naših modela građeni su između 1929. i 1933. godine, napravljeno je ukupno šest vozila, od kojih su se neka razlikovala u malim detaljima. Bili su smješteni u Münchenu, Breslauu i Augsburgu. Iz Ere III izvršene su neke preinake, na primjer, dodatne utičnice ugrađene su sprijeda, otvorena kutija s alatima postavljena je na jednu stranu šasije ili su zamijenjene svjetiljke. Kad su početkom 1970-ih završili s radom, vozila su u nekim detaljima izgledala sasvim drugačije. Nažalost, niti jedno zanimljivo vozilo nije sačuvano u muzeju.
Modeli LILIPUT su, poput svog prototipa, opremljeni rotirajućom radnom platformom i sklopivom ogradom platforme, tako da se radna situacija na nadzemnoj liniji, kao i vožnja ili parkiranje, npr. U uredu za održavanje nadzemnih vodova ili Bw, mogu prototipski reproducirati.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.