Liliput L265030
- Kataloški br:
- 1594029 - 62
- Oznaka:
- L265030
- EAN:
- 5026368650300
- Kataloški br:
- 1594029 - 62
- Oznaka:
- L265030
- EAN:
- 5026368650300
Liliput L265030
Cijena na upit
0.00 KM
Komada
Alternativno dostupni proizvodi:
Prikaži alternativne proizvode
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Energetski sustav
DC
LüP / LüK
81 mm
Proizvođački dio br.
L265030
Tip dizajna
Natkriveni teretni vagon
Veličina
N
Opis
Opis
Glmhs 50 ili Glmehs 50 je kolica standardnog dizajna. DB ga je nabavio između 1953. i 1960. u broju znatno većem od 12.000 i jedan je od najpopularnijih boksara u Njemačkoj. Služio je za prijevoz robe svih vrsta koja nije smjela biti izložena vremenskim utjecajima. To znači da se s pouzdanjem može nazvati takozvanim "vagonom za kruh i maslac", koji se koristio u gotovo svim teretnim vlakovima od epoha III do V i često se vozio u blok vlakovima - također, na primjer, zajedno s GS i drugim GB vagonima .
Prvi su vagoni još imali zidove od dasaka bora i smreke, a verzije od 1954. nadalje izrađene su od šperploča lijepljenih sintetičkim smolama. Otprilike trećina automobila imala je postolje za ručne kočnice s kabinom kočioca. Sedamdesetih su se svi vagoni na daske postupno prenamjenjivali pločama od šperploče i uklanjale kabine kočionika.
Automobil je odgovarao uobičajenom standardu G-vagona, sa svojom dužinom od 12.500 mm smješten je između kraćih G-a (duljina 10.580 mm) i duljih Gbs-a (duljina 14.020 mm). Tijekom godina nekoliko je puta preimenovan i preimenovan. Godine 1965., ovisno o verziji, dobio je oznake Gbs 245, Gbrs 245 ili Gbrs-v 245, a od 1980., na primjer, Gos 245 i Gos-uv 245.
Zbog različitih proizvođača automobila, postoje minimalne razlike u inačicama originala, a mnoga od tih vozila prodana su privatnim tvrtkama, tako da su i DB i privatni automobili imali velik broj reklamnih natpisa i lakova. Vozilo se koristilo i kao željeznički službeni automobil. Karakteristični su bili lagani metalni krovovi s 13 pramca i četiri bočna ventilacijska otvora koji se mogu zaključati. Početkom 1980-ih nekoliko je vagona prodano DR-u, kojem u to vrijeme nedostaje teretnih vagona. Posljednji vagoni ove vrste povučeni su iz DB AG 2000. godine.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Prvi su vagoni još imali zidove od dasaka bora i smreke, a verzije od 1954. nadalje izrađene su od šperploča lijepljenih sintetičkim smolama. Otprilike trećina automobila imala je postolje za ručne kočnice s kabinom kočioca. Sedamdesetih su se svi vagoni na daske postupno prenamjenjivali pločama od šperploče i uklanjale kabine kočionika.
Automobil je odgovarao uobičajenom standardu G-vagona, sa svojom dužinom od 12.500 mm smješten je između kraćih G-a (duljina 10.580 mm) i duljih Gbs-a (duljina 14.020 mm). Tijekom godina nekoliko je puta preimenovan i preimenovan. Godine 1965., ovisno o verziji, dobio je oznake Gbs 245, Gbrs 245 ili Gbrs-v 245, a od 1980., na primjer, Gos 245 i Gos-uv 245.
Zbog različitih proizvođača automobila, postoje minimalne razlike u inačicama originala, a mnoga od tih vozila prodana su privatnim tvrtkama, tako da su i DB i privatni automobili imali velik broj reklamnih natpisa i lakova. Vozilo se koristilo i kao željeznički službeni automobil. Karakteristični su bili lagani metalni krovovi s 13 pramca i četiri bočna ventilacijska otvora koji se mogu zaključati. Početkom 1980-ih nekoliko je vagona prodano DR-u, kojem u to vrijeme nedostaje teretnih vagona. Posljednji vagoni ove vrste povučeni su iz DB AG 2000. godine.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.