Märklin 38201 H0 parna lokomotiva 18 201 DR
- Kataloški br:
- 2992262 - 62
- Oznaka:
- 38201
- EAN:
- 4001883382012
- Kataloški br:
- 2992262 - 62
- Oznaka:
- 38201
- EAN:
- 4001883382012
Märklin 38201 H0 parna lokomotiva 18 201 DR
Cijena na upit

0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada

H0 parna lokomotiva 18 201 DR
Izdvojeno & Detalji
- Potpuno novi dizajn
- Posebno osjetljiva metalna konstrukcija
- Puno dodanih detalja
- Standardni dimni umetak s dinamičkom emisijom dima ovisno o brzini
- Osvjetljenjem kabine i šasije može se upravljati digitalno
- Sa odvojivim spojkama pod naponom na tenderu i dodatnom tenderu
- S dekoderom svijeta igara mfx+ i opsežnim svjetlosnim i zvučnim funkcijama
- Visina odbojnika na lokomotivi i tenderu prema NEM
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Proizvođač-br. dijela | 38201 |
Veličina modela | h0 |
Strujni sustav | digitalni ac zvučni |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika | 408 |
Kvačilo | NEM spojnica sa zatvaranjem spojne veze |
Izvedba (šasija) | šasija + kućište od metala |
Željezničko poduzeće | DR-Ost |
Prednja svjetla | Trostruka prednja svjetla ovisno o smjeru vožnje |
Vrsta graditeljstva | parna lokomotiva |
Razdoblje | VI |
Starosna skupina | iznad 15 godina |
Opis
Opis
18 201 – zelena zvijezda parne lokomotive To je doista jedan od najpoznatijih i najimpresivnijih parnih konja: brza lokomotiva 18 201, koja je zvijezda Deutsche Reichsbahna u DDR-u od 1961. godine. Sada fino detaljan model ove legende lokomotive ulazi u program Märklin - u zelenoj verziji s dodatnim tenderom, koji je omogućio spektakularne cross-country vožnje kroz cijelu Njemačku i u brojne susjedne zemlje, posebno nakon pada Zid. Dakle, uredan novi Märklin 18 nije samo prekrasan model - također se može univerzalno koristiti u raznim temama i razdobljima, što ga čini pravim blagom u svakom Märklin parku lokomotiva.
Prototip: parna lokomotiva brzog vlaka broj 18 201 s glavnim izgaranjem ulja i dodatnim motorom. Nekadašnja lokomotiva Deutsche Reichsbahn der GDR (DR/DDR), koja je izgrađena kao testna lokomotiva za VES-M Halle (Saale) od dijelova 61 002 i H45 024. Radno stanje oko 2017. jer je korišteno prije posebnih vlakova.
Model: S mfx+ digitalnim dekoderom i opsežnim funkcijama svjetla i zvuka. Regulirani visokoučinski pogon sa zamašnjakom u kotlu. Pogon na 3 osovine. vučne gume. Lokomotiva i tender većim dijelom od metala. Dimni umetak ugrađen kao standard, s dinamičkim dimnim izlazom ovisno o brzini, digitalno preklopiv. Trostruka prednja svjetla, koja se mijenjaju ovisno o smjeru vožnje, rade u uobičajenom načinu rada i njima se može upravljati digitalno. Osim toga, dva crvena svjetla na prednjem dijelu lokomotive mogu se digitalno kontrolirati. Osvjetljenje vozačeve kabine i šasije, kao i treperenje ložišta mogu se kontrolirati odvojeno digitalno. Rasvjeta s toplim bijelim i crvenim svjetlosnim diodama (LED) koje ne zahtijevaju održavanje. Podesiva bliska spojka s kinematikom između lokomotive i tendera. Kinematički kontrolirana, strujna bliska spojka na tenderu s NEM osovinom za uključivanje prednjih svjetala na dodatnom tenderu. Visina odbojnika na lokomotivi i tenderu prema NEM. Dodatni tender opremljen rastavljivim, strujnim spojnicama s obje strane. Bočna strana prednjih svjetala može se odabrati pomoću prekidača u podnom dijelu. To se može kontrolirati digitalno putem dekodera lokomotive. Minimalni radijus za vožnju 360 mm. Za velike radijuse ili vitrine, za zamjenu je uključena ploča bez izreza za kotače ispod vozačeve kabine. Također su uključene zaštitne cijevi klipnjače, crijeva za grijanje i kočnice. Ukupna duljina preko odbojnika cca 40,8 cm.
Ovaj model u DC verziji možete pronaći u Trix H0 asortimanu pod brojem artikla 25020.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Prototip: parna lokomotiva brzog vlaka broj 18 201 s glavnim izgaranjem ulja i dodatnim motorom. Nekadašnja lokomotiva Deutsche Reichsbahn der GDR (DR/DDR), koja je izgrađena kao testna lokomotiva za VES-M Halle (Saale) od dijelova 61 002 i H45 024. Radno stanje oko 2017. jer je korišteno prije posebnih vlakova.
Model: S mfx+ digitalnim dekoderom i opsežnim funkcijama svjetla i zvuka. Regulirani visokoučinski pogon sa zamašnjakom u kotlu. Pogon na 3 osovine. vučne gume. Lokomotiva i tender većim dijelom od metala. Dimni umetak ugrađen kao standard, s dinamičkim dimnim izlazom ovisno o brzini, digitalno preklopiv. Trostruka prednja svjetla, koja se mijenjaju ovisno o smjeru vožnje, rade u uobičajenom načinu rada i njima se može upravljati digitalno. Osim toga, dva crvena svjetla na prednjem dijelu lokomotive mogu se digitalno kontrolirati. Osvjetljenje vozačeve kabine i šasije, kao i treperenje ložišta mogu se kontrolirati odvojeno digitalno. Rasvjeta s toplim bijelim i crvenim svjetlosnim diodama (LED) koje ne zahtijevaju održavanje. Podesiva bliska spojka s kinematikom između lokomotive i tendera. Kinematički kontrolirana, strujna bliska spojka na tenderu s NEM osovinom za uključivanje prednjih svjetala na dodatnom tenderu. Visina odbojnika na lokomotivi i tenderu prema NEM. Dodatni tender opremljen rastavljivim, strujnim spojnicama s obje strane. Bočna strana prednjih svjetala može se odabrati pomoću prekidača u podnom dijelu. To se može kontrolirati digitalno putem dekodera lokomotive. Minimalni radijus za vožnju 360 mm. Za velike radijuse ili vitrine, za zamjenu je uključena ploča bez izreza za kotače ispod vozačeve kabine. Također su uključene zaštitne cijevi klipnjače, crijeva za grijanje i kočnice. Ukupna duljina preko odbojnika cca 40,8 cm.
Ovaj model u DC verziji možete pronaći u Trix H0 asortimanu pod brojem artikla 25020.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.