Märklin 55085 Kolosijek 1 parna lokomotiva 241-A SNCF-a
- Kataloški br:
- 2475248 - 62
- Oznaka:
- 55085
- EAN:
- 4001883550855
- Kataloški br:
- 2475248 - 62
- Oznaka:
- 55085
- EAN:
- 4001883550855
Märklin 55085 Kolosijek 1 parna lokomotiva 241-A SNCF-a
Cijena na upit
0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada
Izdvojeno & Detalji
- Vrlo detaljna metalna konstrukcija
- Šasija, nadgradnje, kotao itd. Od lijevanog cinka, nastavci od mjedi
- Novorazvijena generacija dekodera s trenutnim međuspremnikom i do 32 funkcije
- Generator dima s izlazom pare sinkroniziran s kotačem, cilindrom pare vo / hi i parnim zviždaljkom
- Buka vožnje, sinkronizirana s kotačima, kontrolirana opterećenjem
- Vrata dimne komore i poklopac kupole koji se mogu otvoriti s mnogo originalnih detalja
- Vrhunsko osvjetljenje sa svjetlom u skladu s epohom i toplo bijele LED diode
- Crveno stražnje svjetlo s mogućnošću uključivanja
- Ložište treperi dvobojno
- Osvjetljenje kabine
- mfx dekoder za rad s izmjeničnom strujom, istosmjernom strujom, Märklin Digital i DCC
- Upravljački preklop (naprijed, natrag, kontinuirani rad) u 3 stupnja sa servo motorom
- Telex spojka straga, vijčana spojnica sprijeda (1x također uključeno u opseg isporuke za zamjenu straga)
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
| Proizvođač-br. dijela | 55085 |
| Veličina modela | pruga 1 |
| Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika | 838 |
| Vrsta graditeljstva | parna lokomotiva |
| Strujni sustav | digitalni dc zvučni |
| Starosna skupina | iznad 14 godina |
Opis
Opis
Zlatno doba putovanja
Početkom 1930 -ih na tračnicama Francuske pojavile su se moćne parne lokomotive klase 241 A. U "zlatnim" danima putovanja prije Drugog svjetskog rata, nosili su teške brze vlakove između Pariza i atlantskih luka Cherbourg i Le Havre te između Pariza i Basela. Tamo im je slavni Arlberg-Orient-Express bio jedan od zadataka. Nakon završetka rata, do 1965. uglavnom su se vozili između Pariza i Strasbourga te Pariza i Basela. Sačuvani su 241 A 1 u željezničkom muzeju Mulhouse i 241 A 65, najveća parna lokomotiva u Europi u Švicarskoj.
Prototip: teška ekspresna parna lokomotiva SNCF klase 241-A-58 s nježnom izvedbom, kako je izgledala u Eri IIIb.
Model: Novogradnja od metala. Šasija, karoserija lokomotive s kotlom i kabina za vozača izrađena je od lijevanog cinka. Ostali nastavci uglavnom izrađeni od metala (MS). Vrlo detaljan model s mnogo zasebno primijenjenih detalja i vrlo detaljnom vozačkom kabinom. Pješčani poklopac za otvaranje i vrata dimne komore sa središnjom bravom također za otvaranje. Pokretna vrata vozačke kabine i još mnogo toga. S mfx digitalnim dekoderom s 32 funkcije, upravljanim visokoučinkovitim pogonom i generatorom zvuka sa zvukovima vožnje sinkroniziranim s kotačima i opsežnim funkcijama zvuka. Moguć rad s izmjeničnom strujom, istosmjernom strujom, Märklin Digital i DCC. Ugrađeni međuspremnik. Pokreću se sve pogonske osovine. Ugrađeni generator dima s izlazom pare sinkroniziranom s kotačem, višestepenim cilindrom pare i zviždaljkom. Osvjetljenje motora, trostruka svjetla s epohama primjerenim svjetlosnim bojama koje se mijenjaju sa smjerom kretanja. Prednja svjetla će raditi u uobičajenom načinu rada i mogu se digitalno kontrolirati. Osvjetljenje toplim bijelim LED diodama koje ne zahtijevaju održavanje. Crveno stražnje svjetlo s mogućnošću uključivanja. Osvjetljenje kabine i višebojna ložišta (treperenje). Opremljen opružnim odbojnicima, model lokomotive ima vijčanu spojku sprijeda, teleksnu spojku koja se može upravljati daljinski straga (može se zamijeniti za vijčanu spojnicu straga). Kontrolni prelazak (naprijed, natrag, kontinuirani rad) u 3 faze. Opseg isporuke modela uključuje paket opreme s vijčanom spojnicom, parnim uljem i likom vozača motora i ložišta. Montirano na crno obojenu aluminijsku podlogu za vitrinu. Minimalni radijus za vožnju 1.020 mm. Duljina preko odbojnika 83,8 cm. Težina oko 8,2 kg.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Početkom 1930 -ih na tračnicama Francuske pojavile su se moćne parne lokomotive klase 241 A. U "zlatnim" danima putovanja prije Drugog svjetskog rata, nosili su teške brze vlakove između Pariza i atlantskih luka Cherbourg i Le Havre te između Pariza i Basela. Tamo im je slavni Arlberg-Orient-Express bio jedan od zadataka. Nakon završetka rata, do 1965. uglavnom su se vozili između Pariza i Strasbourga te Pariza i Basela. Sačuvani su 241 A 1 u željezničkom muzeju Mulhouse i 241 A 65, najveća parna lokomotiva u Europi u Švicarskoj.
Prototip: teška ekspresna parna lokomotiva SNCF klase 241-A-58 s nježnom izvedbom, kako je izgledala u Eri IIIb.
Model: Novogradnja od metala. Šasija, karoserija lokomotive s kotlom i kabina za vozača izrađena je od lijevanog cinka. Ostali nastavci uglavnom izrađeni od metala (MS). Vrlo detaljan model s mnogo zasebno primijenjenih detalja i vrlo detaljnom vozačkom kabinom. Pješčani poklopac za otvaranje i vrata dimne komore sa središnjom bravom također za otvaranje. Pokretna vrata vozačke kabine i još mnogo toga. S mfx digitalnim dekoderom s 32 funkcije, upravljanim visokoučinkovitim pogonom i generatorom zvuka sa zvukovima vožnje sinkroniziranim s kotačima i opsežnim funkcijama zvuka. Moguć rad s izmjeničnom strujom, istosmjernom strujom, Märklin Digital i DCC. Ugrađeni međuspremnik. Pokreću se sve pogonske osovine. Ugrađeni generator dima s izlazom pare sinkroniziranom s kotačem, višestepenim cilindrom pare i zviždaljkom. Osvjetljenje motora, trostruka svjetla s epohama primjerenim svjetlosnim bojama koje se mijenjaju sa smjerom kretanja. Prednja svjetla će raditi u uobičajenom načinu rada i mogu se digitalno kontrolirati. Osvjetljenje toplim bijelim LED diodama koje ne zahtijevaju održavanje. Crveno stražnje svjetlo s mogućnošću uključivanja. Osvjetljenje kabine i višebojna ložišta (treperenje). Opremljen opružnim odbojnicima, model lokomotive ima vijčanu spojku sprijeda, teleksnu spojku koja se može upravljati daljinski straga (može se zamijeniti za vijčanu spojnicu straga). Kontrolni prelazak (naprijed, natrag, kontinuirani rad) u 3 faze. Opseg isporuke modela uključuje paket opreme s vijčanom spojnicom, parnim uljem i likom vozača motora i ložišta. Montirano na crno obojenu aluminijsku podlogu za vitrinu. Minimalni radijus za vožnju 1.020 mm. Duljina preko odbojnika 83,8 cm. Težina oko 8,2 kg.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.





