Za međugradski promet (IC 71) planiran od 1971., serijska proizvodnja serije 103 započela je 1969., ali s novim specifikacijama: teret prikolice TEE i IC vlakova od 200 km/h povećan je sa 300 na 480 t i 800 t teških brzi vlakovi i dalje bi trebali moći putovati brzinom od 160 km/h. U slučaju lokomotiva serije 145 – sada poznatih kao serija 103.1 – to je dovelo do nevjerojatnih 25,3% povećanja u proizvodnji u usporedbi s prototipovima – ukupno ponosnih 7.440 kW ili 10.116 KS. Nakon njihove isporuke između 1970. i 1974., 103.1 je odmah preuzeo nove IC vlakove i, naravno, prestižni TEE, od kojih su neki sada čak bili integrirani u novu IC mrežu. Tek nakon više od trideset godina korištenja u prijevozu teških, visokokvalitetnih putničkih vlakova s najvećom kilometražom, serije lokomotiva su ostvarile svoj posljednji planirani učinak u prosincu 2002. godine. Prototip: električna lokomotiva Njemačke savezne željeznice (DB), cesta broj 103 237-4, kako je izgledala oko 1985. Osnovna shema boja grimizno/bjelokosti. Kolovoznik Co'Co', godina proizvodnje od 1970. Model: Kućište izrađeno od plastike punjene metalom za bolju vuču. Ugrađen digitalni dekoder i generator zvuka za rad s mfx i DCC. Motor sa zamašnjakom, pogon na 4 osovine, vučne gume. Krovni pantograf se može podizati i spuštati digitalno. Prednja i stražnja svjetla mijenjaju se sa smjerom vožnje, s toplim bijelim LED diodama, osvjetljenjem kabine vozača, osvjetljenjem strojarnice, može se kontrolirati digitalno. Kinematika za blisko spajanje. Priložene ručke. Prednja svjetla se mijenjaju sa smjerom vožnje.Rade u analognom pogonu.Log obljetnice 150 godina njemačkih željeznica je uključen kao naljepnica.Dužina preko odbojnika 126 mm. Jednokratna serija. Električna lokomotiva 103 237-4 savršeno ide uz specijalni TT na stranici 20.
Ovaj tekst je strojno preveden.