Piko H0 58592
- Kataloški br:
- 2111428 - 62
- Oznaka:
- 58592
- EAN:
- 4015615585923
- Kataloški br:
- 2111428 - 62
- Oznaka:
- 58592
- EAN:
- 4015615585923
Piko H0 58592
340.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
340.00 KM
sa PDV
Troškovi dostave
Komada
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Energetski sustav
DC
Izvršenje
2. Klasse
LüP / LüK
321 mm
Proizvođački dio br.
58592
Tip dizajna
putnički automobil
Veličina
H0
Opis
Opis
Dodatni automobil za PIKO ICE 4 DB AG Ep. VI. 2011. godine Deutsche Bahn AG naručio je tvrtki Siemens Mobility da izgradi do 300 novih brzih vlakova za uporabu u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj. Nove višestruke jedinice
BR 412/812, koji su zajedno razvili Siemens i Bombardier, vozi nekoliko automobila, takozvanih motornih automobila. Konfiguracija vlaka predviđa različite modularne jedinice od vlakova s pet dijelova do 14 dijelova. Ovim konceptom vlak se lako može prilagoditi individualnim zahtjevima prijevozničke tvrtke za željeno ubrzanje, brzinu i broj sjedala. Do sada je DB bila osnovna konfiguracija
Naručeno je 85 dvanaest i 45 sedmerodijelnih višestrukih jedinica, koje se sastoje od krajnjih ili upravljačkih automobila bez pogona, automobila s sjedalima i bistroa na brodu, kao i automobila bez sjedala, blagovaonice i servisa.
Sedamodjelna višestruka jedinica ima tri pogonska automobila i nudi 456 sjedala na duljini od 200 metara. Dvanaestodijelna višestruka jedinica ima šest automobila s motorom i 830 sjedala na duljini od 346 metara. Najveća brzina je 250 km / h. Vanjski oblik temeljio se na postojećoj floti ICE-a i dalje se razvijao. Od prosinca 2017. godine prvi su vlakovi u redovnom prometu na linijama Hamburg - Würzburg, Stuttgart - München i Hamburg - Berlin - München.
Ovaj tekst je strojno preveden.
BR 412/812, koji su zajedno razvili Siemens i Bombardier, vozi nekoliko automobila, takozvanih motornih automobila. Konfiguracija vlaka predviđa različite modularne jedinice od vlakova s pet dijelova do 14 dijelova. Ovim konceptom vlak se lako može prilagoditi individualnim zahtjevima prijevozničke tvrtke za željeno ubrzanje, brzinu i broj sjedala. Do sada je DB bila osnovna konfiguracija
Naručeno je 85 dvanaest i 45 sedmerodijelnih višestrukih jedinica, koje se sastoje od krajnjih ili upravljačkih automobila bez pogona, automobila s sjedalima i bistroa na brodu, kao i automobila bez sjedala, blagovaonice i servisa.
Sedamodjelna višestruka jedinica ima tri pogonska automobila i nudi 456 sjedala na duljini od 200 metara. Dvanaestodijelna višestruka jedinica ima šest automobila s motorom i 830 sjedala na duljini od 346 metara. Najveća brzina je 250 km / h. Vanjski oblik temeljio se na postojećoj floti ICE-a i dalje se razvijao. Od prosinca 2017. godine prvi su vlakovi u redovnom prometu na linijama Hamburg - Würzburg, Stuttgart - München i Hamburg - Berlin - München.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.