Roco 6210156 H0 IC upravljački automobil DB AG
- Kataloški br:
- 3398731 - 62
- Oznaka:
- 6210156
- EAN:
- 9005033076474
- Kataloški br:
- 3398731 - 62
- Oznaka:
- 6210156
- EAN:
- 9005033076474
Roco 6210156 H0 IC upravljački automobil DB AG

550.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
550.00 KM
sa PDV
Troškovi dostave
Komada


Izdvojeno & Detalji
- Po prvi put s prijenosom automobila otpornim na pritisak
- Izvedba nakon prvog redizajna iz 2002. godine
- Istinski originalu bez WLAN antena
- Samostojeća replika nosača za bicikle
- Elaboriran interijer u više boja
- U digitalnom načinu rada s promjenjivim dugim svjetlima, kao i osvjetljenjem vozačeve kabine i konzole
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Proizvođač-br. dijela | 6210156 |
Veličina modela | h0 |
Strujni sustav | digitalni dc |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika | 303 mm |
Kvačilo | NEM spojnica sa zatvaranjem spojne veze |
Uređenje interijera | ugrađena unutarnja rasvjeta instalirana unutarnja oprema |
Željezničko poduzeće | DB AG |
Prednja svjetla | Trostruka prednja svjetla Ovisno o smjeru vožnje, dva crvena poziciona svjetla |
Vrsta graditeljstva | elektro motorni vagon |
Razdoblje | VI |
Starosna skupina | iznad 15 godina |
Opis
Opis
IC upravljački vagon, tip Bpmbdzf 296.3, Deutsche Bahna.
Početkom 1990-ih, DB je počeo razvijati upravljačka vozila za međugradski promet. Prvih 75 kontrolnih automobila nastalo je prenamjenom osobnih automobila proizvedenih u Halberstadtu.
Nakon isporuke prve dvije serije, PFA Weiden započeo je proizvodnju dvanaest IC upravljačkih automobila sposobnih za pritisak. Kako bi se razlikovali od "konvencionalne" verzije, ti su automobili označeni Bpmbdzf 297.3. Nakon prvog redizajna 2002./2003., tipski broj je promijenjen s 297.3 na 296.3. Vozila su izvana bila opremljena sustavom za informiranje putnika i digitalnim zaslonima odredišta vlakova.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Početkom 1990-ih, DB je počeo razvijati upravljačka vozila za međugradski promet. Prvih 75 kontrolnih automobila nastalo je prenamjenom osobnih automobila proizvedenih u Halberstadtu.
Nakon isporuke prve dvije serije, PFA Weiden započeo je proizvodnju dvanaest IC upravljačkih automobila sposobnih za pritisak. Kako bi se razlikovali od "konvencionalne" verzije, ti su automobili označeni Bpmbdzf 297.3. Nakon prvog redizajna 2002./2003., tipski broj je promijenjen s 297.3 na 296.3. Vozila su izvana bila opremljena sustavom za informiranje putnika i digitalnim zaslonima odredišta vlakova.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.