Roco 72249 H0 parna lokomotiva BR 18.4 DB
- Kataloški br:
- 2524591 - 62
- Oznaka:
- 72249
- EAN:
- 9005033722494
- Kataloški br:
- 2524591 - 62
- Oznaka:
- 72249
- EAN:
- 9005033722494
Roco 72249 H0 parna lokomotiva BR 18.4 DB
Cijena na upit
0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada
Izdvojeno & Detalji
- DB logo na vozačkoj kabini
- Srebrni prstenovi za kotao i odbojnici za rukavce s bijelim odbojnim prstenovima
- zračna i napojna pumpa
- Papuče kočnice u razini lukova kotača
- S metalnim kotačima s finim žbicama
- Pogonski kotači s finim profilom
- Generator dima se može naknadno ugraditi
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
| Proizvođač-br. dijela | 72249 |
| Veličina modela | h0 |
| Strujni sustav | digitalni dc zvučni |
| Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika | 246 |
| Željezničko poduzeće | DB |
| Prednja svjetla | Dvostruka prednja svjetla ovisno o smjeru vožnje |
| Vrsta graditeljstva | parna lokomotiva |
| Razdoblje | III |
| Starosna skupina | iznad 15 godina |
Opis
Opis
ŠTO SE DOGODILO AKO...?
Bavarska S 3/6, koja se često naziva "Kraljicom parnih lokomotiva", nosila je najveći teret prometa njemačkih ekspresnih vlakova sve do pojave klase 01. Ne samo da je nastavljena gradnja nakon 1931. godine, već i zbog toga što se od njega moglo očekivati skijaško trčanje, koje 01 nije mogao izdržati bez čišćenja. A ako netko misli da je bavarska lokomotiva vozila samo u Bavarskoj u doba Bundesbahna, vara se. Bavarski strojevi vukli su gotovo svaki vlak koji je imao ikakvu reputaciju.
Iako je većina serija S 3/6 od a do c povučena 1950., čini se realnim da se jedna od ovih legendarnih lokomotiva ekspresnog vlaka, poput nekih njezinih mlađih sestara, domogla DB keksa i nastavila biti njegovana i njegovana. kao nezamjenjiv stroj od strane entuzijastične lokomotivske posade .
Ovaj tekst je strojno preveden.
Bavarska S 3/6, koja se često naziva "Kraljicom parnih lokomotiva", nosila je najveći teret prometa njemačkih ekspresnih vlakova sve do pojave klase 01. Ne samo da je nastavljena gradnja nakon 1931. godine, već i zbog toga što se od njega moglo očekivati skijaško trčanje, koje 01 nije mogao izdržati bez čišćenja. A ako netko misli da je bavarska lokomotiva vozila samo u Bavarskoj u doba Bundesbahna, vara se. Bavarski strojevi vukli su gotovo svaki vlak koji je imao ikakvu reputaciju.
Iako je većina serija S 3/6 od a do c povučena 1950., čini se realnim da se jedna od ovih legendarnih lokomotiva ekspresnog vlaka, poput nekih njezinih mlađih sestara, domogla DB keksa i nastavila biti njegovana i njegovana. kao nezamjenjiv stroj od strane entuzijastične lokomotivske posade .
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.





