Roco 72690 H električna lokomotiva Ae 8/8 272 BLS-a
- Kataloški br:
- 2358876 - 62
- Oznaka:
- 72690
- EAN:
- 9005033726904
- Kataloški br:
- 2358876 - 62
- Oznaka:
- 72690
- EAN:
- 9005033726904
Roco 72690 H električna lokomotiva Ae 8/8 272 BLS-a
Cijena na upit

0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada


Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Energetski sustav
Analogni DC priključak
LüP / LüK
347 mm
Proizvođački dio br.
72690
Tip dizajna
električna lokomotiva
Veličina
H0
Opis
Opis
Dvostruka električna lokomotiva Ae 8/8 272 Bern-Lötschberg-Simplon-Bahn (BLS).
S tipovima lokomotiva Ae 6/8 i Ae 4/4 BLS je imao izuzetno moćne strojeve, ali je njihova uporaba u teretnom prijevozu bila sve češća zbog pojačanog i standardiziranog dizajna vagona, a time i duljih i težih vlakova Biasing ili klizne usluge povezane.
Procjena novog vučnog vozila s prikolicom nosivosti do 900 tona do 27 promila pokazala je da bi udvostručenje provjerenog Ae 4/4 bilo najbolje rješenje. Rezultirajući Ae 8/8 razvijao je satnu snagu od 8.800 KS (6.480 kW) pri 76 km / h i najveću brzinu od 125 km / h. Razna tehnička poboljšanja omogućuju izvrsnu uporabu vučne sile i na kraju su strojevima dali nadimak "Muni" (dijalekt za uzgoj bika).
Pokazalo se da je velika prednost dizajna s čvrsto povezanim polovicama lokomotiva ušteda dviju kabina vozača i česte prazne vožnje povratne vodeće i potisne lokomotive na pruzi Lötschberg, koja je u to vrijeme još bila jednokolosiječna. Prve tri lokomotive 271-273 isporučili su BLS-u SLM i BBC između 1959. i 1963. godine.
Godine 1965., na temelju pozitivnog iskustva, donesena je odluka o izgradnji dvije daljnje jedinice 274 i 275. Međutim, ovaj put korištena je metoda koja snažno podsjeća na prakse izrade modela (je li odgovorni inženjer ...?!): Svaka dva postojeća Ae 4/4 pretvorena su u Ae 8, koja su bila identična s prve tri lokomotive , dok je izvodio potrebne adaptacijske radove / 8 sastavljeno.
Iako su teški tranzitni teretni vlakovi između Biela, Berna, Thuna i Briga - Domodossole bili glavno područje aktivnosti, "Munis" se također mogao promatrati ispred dugih međunarodnih putničkih vlakova. S vlačnim opterećenjima koja su se penjala više od prvotno predviđene vrijednosti od 900 tona, često je bila potrebna dvostruka vuča s Ae 6/8, Ae 4/4, Re 4/4 i Re 465. Puštanje u rad drugog releja Re 465 dovelo je do privremene sanacije svih Ae 8/8, tijekom kojih je lokomotiva 274 već bila isključena. Prolivena vatra napokon je također natjerala lokomotive 271 i 272 da nestanu s mjesta događaja. Lokomotiva 273 sačuvana je kao povijesna lokomotiva. Zaklada BLS trenutno traži novac za ponovno pokretanje lokomotive.
Ovaj tekst je strojno preveden.
S tipovima lokomotiva Ae 6/8 i Ae 4/4 BLS je imao izuzetno moćne strojeve, ali je njihova uporaba u teretnom prijevozu bila sve češća zbog pojačanog i standardiziranog dizajna vagona, a time i duljih i težih vlakova Biasing ili klizne usluge povezane.
Procjena novog vučnog vozila s prikolicom nosivosti do 900 tona do 27 promila pokazala je da bi udvostručenje provjerenog Ae 4/4 bilo najbolje rješenje. Rezultirajući Ae 8/8 razvijao je satnu snagu od 8.800 KS (6.480 kW) pri 76 km / h i najveću brzinu od 125 km / h. Razna tehnička poboljšanja omogućuju izvrsnu uporabu vučne sile i na kraju su strojevima dali nadimak "Muni" (dijalekt za uzgoj bika).
Pokazalo se da je velika prednost dizajna s čvrsto povezanim polovicama lokomotiva ušteda dviju kabina vozača i česte prazne vožnje povratne vodeće i potisne lokomotive na pruzi Lötschberg, koja je u to vrijeme još bila jednokolosiječna. Prve tri lokomotive 271-273 isporučili su BLS-u SLM i BBC između 1959. i 1963. godine.
Godine 1965., na temelju pozitivnog iskustva, donesena je odluka o izgradnji dvije daljnje jedinice 274 i 275. Međutim, ovaj put korištena je metoda koja snažno podsjeća na prakse izrade modela (je li odgovorni inženjer ...?!): Svaka dva postojeća Ae 4/4 pretvorena su u Ae 8, koja su bila identična s prve tri lokomotive , dok je izvodio potrebne adaptacijske radove / 8 sastavljeno.
Iako su teški tranzitni teretni vlakovi između Biela, Berna, Thuna i Briga - Domodossole bili glavno područje aktivnosti, "Munis" se također mogao promatrati ispred dugih međunarodnih putničkih vlakova. S vlačnim opterećenjima koja su se penjala više od prvotno predviđene vrijednosti od 900 tona, često je bila potrebna dvostruka vuča s Ae 6/8, Ae 4/4, Re 4/4 i Re 465. Puštanje u rad drugog releja Re 465 dovelo je do privremene sanacije svih Ae 8/8, tijekom kojih je lokomotiva 274 već bila isključena. Prolivena vatra napokon je također natjerala lokomotive 271 i 272 da nestanu s mjesta događaja. Lokomotiva 273 sačuvana je kao povijesna lokomotiva. Zaklada BLS trenutno traži novac za ponovno pokretanje lokomotive.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.