Roco 73197 H0 električna višestruka jedinica 491 001-4 DB-a
- Kataloški br:
- 2358889 - 62
- Oznaka:
- 73197
- EAN:
- 9005033731977
- Kataloški br:
- 2358889 - 62
- Oznaka:
- 73197
- EAN:
- 9005033731977
Roco 73197 H0 električna višestruka jedinica 491 001-4 DB-a
Cijena na upit

0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada


Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Proizvođač-br. dijela | 73197 |
Veličina modela | h0 |
Strujni sustav | analogni dc sučelje |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika | 236 |
Vrsta graditeljstva | elektro motorni vagon |
Starosna skupina | iznad 15 godina |
Opis
Opis
Električni vagon 491 001 "Stakleni vlak" Deutsche Bundesbahn.
Kako bi putnički i izletnički promet ponovno bio privlačniji za njemačko stanovništvo početkom 1930-ih, tadašnji Deutsche Reichsbahn Gesellschaft (DRG) odlučio je izgraditi ukupno pet promatračkih vagona. U to je vrijeme za DRG bilo važno da se može suprotstaviti sve većoj konkurenciji autobusa u izletničkom prometu. Cilj izrade vagona bio je pružiti svim putnicima što slobodniji i nesmetaniji pogled na krajolik. Uz tri dizel-hidraulična vozila, dva su naručena i za električni pogon. H. Fuchs Waggonfabrik u Heidelbergu bio je odgovoran za mehanički dio, a električni dio isporučio je AEG, Berlin.
S elT 1998, prvom od dviju električnih vagona, koja je javnosti predstavljena već 1935. godine, postupak prihvaćanja 27. veljače 1936. godine vodio je od Münchena do austrijske granične stanice u Kufsteinu i natrag. Obje vagone ET 91 01 i 02, koje je stanovništvo dobilo slavno ime "Gläserner Zug", brzo su se učvrstile kod putnika. Popularni izleti bili su turneja Karwendel preko Mittenwalda do Innsbrucka ili alpska turneja kroz Salzburg, Bischofshofen i Kufstein do Münchena.
Dok je ET 91 02 izgorio u bombaškom napadu u Münchenu u noći s 9. na 10. ožujka 1943. i pritom bio potpuno uništen, razmatralo se sigurno mjesto za parkiranje ET 91 01. Prebačen je u bavarski grad Bichl i zazidan u tamošnjoj šupi za lokomotive. To je bio jedini električni "Stakleni vlak" koji je preživio rat i uskoro bi se mogao ponovno koristiti za izlete.
Njegov je dugi vijek trajanja naglo završio tek 12. prosinca 1995. godine, kada se sudario s ÖBB 1044 235 na stanici Garmisch-Partenkirchen. Okvir i električna oprema poput vučnog motora i transformatora bili su toliko oštećeni da je vozilo moralo biti zauvijek parkirano.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Kako bi putnički i izletnički promet ponovno bio privlačniji za njemačko stanovništvo početkom 1930-ih, tadašnji Deutsche Reichsbahn Gesellschaft (DRG) odlučio je izgraditi ukupno pet promatračkih vagona. U to je vrijeme za DRG bilo važno da se može suprotstaviti sve većoj konkurenciji autobusa u izletničkom prometu. Cilj izrade vagona bio je pružiti svim putnicima što slobodniji i nesmetaniji pogled na krajolik. Uz tri dizel-hidraulična vozila, dva su naručena i za električni pogon. H. Fuchs Waggonfabrik u Heidelbergu bio je odgovoran za mehanički dio, a električni dio isporučio je AEG, Berlin.
S elT 1998, prvom od dviju električnih vagona, koja je javnosti predstavljena već 1935. godine, postupak prihvaćanja 27. veljače 1936. godine vodio je od Münchena do austrijske granične stanice u Kufsteinu i natrag. Obje vagone ET 91 01 i 02, koje je stanovništvo dobilo slavno ime "Gläserner Zug", brzo su se učvrstile kod putnika. Popularni izleti bili su turneja Karwendel preko Mittenwalda do Innsbrucka ili alpska turneja kroz Salzburg, Bischofshofen i Kufstein do Münchena.
Dok je ET 91 02 izgorio u bombaškom napadu u Münchenu u noći s 9. na 10. ožujka 1943. i pritom bio potpuno uništen, razmatralo se sigurno mjesto za parkiranje ET 91 01. Prebačen je u bavarski grad Bichl i zazidan u tamošnjoj šupi za lokomotive. To je bio jedini električni "Stakleni vlak" koji je preživio rat i uskoro bi se mogao ponovno koristiti za izlete.
Njegov je dugi vijek trajanja naglo završio tek 12. prosinca 1995. godine, kada se sudario s ÖBB 1044 235 na stanici Garmisch-Partenkirchen. Okvir i električna oprema poput vučnog motora i transformatora bili su toliko oštećeni da je vozilo moralo biti zauvijek parkirano.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.