Roco 73895 Dizelska lokomotiva BR 118, DR
- Kataloški br:
- 2265560 - 62
- Oznaka:
- 73895
- EAN:
- 9005033738952
- Kataloški br:
- 2265560 - 62
- Oznaka:
- 73895
- EAN:
- 9005033738952
Roco 73895 Dizelska lokomotiva BR 118, DR
Cijena na upit

0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada


Izdvojeno & Detalji
- Vrlo detaljan model s puno zasebno priključenih dodataka, dijelom izrađenih od metala
- Verzija sa 6 osovina s finim kotačima
- U verziji Sparlack
- Dom skladišta Leipzig-Jug
- Osvjetljenje kabine i strojarnice
- Uz Henningov zvuk
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Energetski sustav
Digitalni DC zvuk
LüP / LüK
224 mm
NEM
362
Proizvođački dio br.
73895
Tip dizajna
dizel loko
Veličina
H0
Opis
Opis
Dizelska lokomotiva klase 118 Deutsche Reichsbahna.
Serija V 180 njemačkog Deutsche Reichsbahna bila je najveća dizel lokomotiva izgrađena u GDR-u. U početku je izrađena u četveroosovinskoj izvedbi s dva dvoosna postolja, kasnije je postojala i inačica sa 6 osovina. Niska osovinska masa od 15,6 t još se uvijek smatra inženjerskim remek-djelom u verziji sa šest osovina, tako da se ova lokomotiva također može univerzalno koristiti na granama. Također ima odobrenje za strme dijelove. Moguće polje primjene koje ovo stvara jedinstveno je za velike njemačke dizel lokomotive.
V 180 ubrzao je promjenu vuče kod Deutsche Reichsbahna kako bi zamijenio razne serije parnih lokomotiva u razredima performansi iznad V 100. 1995. godine posljednje lokomotive napustile su operativnu službu u DB AG. Nakon toga, brojne su kopije prodane privatnim željeznicama.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Serija V 180 njemačkog Deutsche Reichsbahna bila je najveća dizel lokomotiva izgrađena u GDR-u. U početku je izrađena u četveroosovinskoj izvedbi s dva dvoosna postolja, kasnije je postojala i inačica sa 6 osovina. Niska osovinska masa od 15,6 t još se uvijek smatra inženjerskim remek-djelom u verziji sa šest osovina, tako da se ova lokomotiva također može univerzalno koristiti na granama. Također ima odobrenje za strme dijelove. Moguće polje primjene koje ovo stvara jedinstveno je za velike njemačke dizel lokomotive.
V 180 ubrzao je promjenu vuče kod Deutsche Reichsbahna kako bi zamijenio razne serije parnih lokomotiva u razredima performansi iznad V 100. 1995. godine posljednje lokomotive napustile su operativnu službu u DB AG. Nakon toga, brojne su kopije prodane privatnim željeznicama.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.