Ova postavka prilagođava asortiman proizvoda i cijene vašim potrebama.

Roco 74044 H0 set od 3 2: EC 60 "Maria Theresia" ÖBB-a 1. klasa tip Amz, 2. klasa tip Bmz, vagon-restoran tip WRmz

Kataloški br:
2524572 - 62
Oznaka:
74044
EAN:
9005033740443

(0)

Kataloški br:
2524572 - 62
Oznaka:
74044
EAN:
9005033740443

Dostava za 3 sedmica

Prikaži alternativne proizvode

Prodaja i slanje od: Architektengruppe S71 d.o.o.

Komada

(0)

Prikaži recenzije

  • Conrad Product Image
Main product image
Main product image
Varijante

Izdvojeno & Detalji

  • Specijalni model 35 godina EuroCityja
  • Auto izgleda kao oko 1989
  • Željeznička ruta Beč Westbf–Zurich HB
  • Automobil po prvi put s otisnutim polugama kočnica i tehničkim natpisima na osnovnom okviru

Tehničke specifikacije

U tablici možete odabrati potrebne tehničke podatke kako biste pronašli stavke s istim vrijednostima.

Tehničke specifikacije

Dizajn interijera

Interijer montiran

Pripremljena unutarnja rasvjeta

Dobna skupina

od 15 godina

Energetski sustav

DC

Epoha

VI

Izvršenje

1. klasa tip Amz, 2. klasa tip Bmz, vagon restoran tip WRmz

LüP / LüK

909 mm

Proizvođački dio br.

74044

Spojnica

nazivni napon

Tip dizajna

putnički vlak

Veličina

H0

Željezničko poduzeće

ÖBB

Opis

Opis

U sklopu Austro-Tacta, početkom 80-ih godina prošlog stoljeća ponuđena su tri ekspresna vlaka kao brze dnevne veze od Beča do Švicarske. "Zurichsee" je završavao u gradu Zürichu koji mu je dao ime. Vlakovi su vozili kao "koridorski vlakovi", dakle bez graničnih i carinskih formalnosti, preko "njemačkog kutka". Kako bi se izbjeglo padanje u Rosenheimu, o trošku ÖBB-a izgrađena je "Rosenheim petlja". Promjenom voznog reda u svibnju 1987. i Austrijske savezne željeznice
uveden je novi tip vlaka "EuroCity" (EC). Riječ je o međunarodnim željezničkim vezama koje su morale zadovoljiti određene kriterije kvalitete. Uz točnost, čistoću, bolju uslugu i minimalnu prosječnu brzinu od 90 km/h, dogovoreno je korištenje klimatiziranih automobila u obje klase.
Ekspresni vlak "Zürichsee" je tijekom pretvorbe postao EC "Maria Theresia". Ovaj vlak se sastojao od tada modernih vagona tipa Eurofima UIC-Z i svaki se sastojao od bloka prvog i drugog razreda, kao i vagona-restorana između kojih je bio poredan telefon za vlak. EK „Marija Terezija“ je u vlaku imala i vagon s pola prtljage. Nova shema boja za ÖBB putničke vagone također je pala u ovom razdoblju. Kod automobila s "superiornom udobnošću" donja polovica automobila i ukrasne trake iznad prozora bile su krvavo narančaste, kao i krov, prozorska traka, pregača i okretna postolja umbra siva. Ova posebnost je također uzeta u obzir u nekim automobilima pretvorbe modela.

Ovaj tekst je strojno preveden.

Ocjene kupaca

Ocjene kupaca

Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.