Roco 78040 H0 parna lokomotiva serije 231 E SNCF-a
- Kataloški br:
- 2789331 - 62
- Oznaka:
- 78040
- EAN:
- 9005033780401
- Kataloški br:
- 2789331 - 62
- Oznaka:
- 78040
- EAN:
- 9005033780401
Roco 78040 H0 parna lokomotiva serije 231 E SNCF-a
Cijena na upit
0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada
H0 parna lokomotiva serije 231 E SNCF-a
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Proizvođač-br. dijela | 78040 |
Veličina modela | h0 |
Strujni sustav | digitalni ac zvučni |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika | 272 |
Kvačilo | NEM spojnica sa zatvaranjem spojne veze |
Željezničko poduzeće | SNCF |
Prednja svjetla | Prednja svjetla |
Vrsta graditeljstva | parna lokomotiva |
Razdoblje | III |
Starosna skupina | iznad 15 godina |
Opis
Opis
Parna lokomotiva serije 231 E francuskih državnih željeznica.
Serija 231 E proizašla je iz potrebe konstruiranja snažnih parnih lokomotiva nakon Prvog svjetskog rata za sve teže francuske ekspresne vlakove. Umjesto skupih novih razvoja, željeznica Pariz-Orleans naručila je Andréa Chapelona da preradi postojeće parne lokomotive tipa Pacific kako bi zadovoljile nove zahtjeve. Inženjer je postigao potrebna povećanja performansi i uštede u potrošnji uglavnom kroz poboljšanja u termodinamici. Njegov uspjeh pokazao je da je bio u pravu: modificirana lokomotiva je postigla ispitne brzine do 174 kilometra na sat, au svakodnevnoj je vožnji još uvijek dostizala ponosnu najveću brzinu od 130 kilometara na sat. S povećanjem performansi od 50 posto i istovremenim smanjenjem troškova potrošnje, Chapelon je stare parne lokomotive pretvorio u lokomotive za brze vlakove sklone budućnosti.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Serija 231 E proizašla je iz potrebe konstruiranja snažnih parnih lokomotiva nakon Prvog svjetskog rata za sve teže francuske ekspresne vlakove. Umjesto skupih novih razvoja, željeznica Pariz-Orleans naručila je Andréa Chapelona da preradi postojeće parne lokomotive tipa Pacific kako bi zadovoljile nove zahtjeve. Inženjer je postigao potrebna povećanja performansi i uštede u potrošnji uglavnom kroz poboljšanja u termodinamici. Njegov uspjeh pokazao je da je bio u pravu: modificirana lokomotiva je postigla ispitne brzine do 174 kilometra na sat, au svakodnevnoj je vožnji još uvijek dostizala ponosnu najveću brzinu od 130 kilometara na sat. S povećanjem performansi od 50 posto i istovremenim smanjenjem troškova potrošnje, Chapelon je stare parne lokomotive pretvorio u lokomotive za brze vlakove sklone budućnosti.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.