Roco 79043 H0 parna lokomotiva BR 70,0 DB-a
- Kataloški br:
- 2358861 - 62
- Oznaka:
- 79043
- EAN:
- 9005033790431
- Kataloški br:
- 2358861 - 62
- Oznaka:
- 79043
- EAN:
- 9005033790431
Roco 79043 H0 parna lokomotiva BR 70,0 DB-a
Cijena na upit

0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada


Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Proizvođač-br. dijela | 79043 |
Veličina modela | h0 |
Strujni sustav | digitalni ac zvučni |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika | 107 |
Vrsta graditeljstva | parna lokomotiva |
Starosna skupina | iznad 15 godina |
Opis
Opis
Cisterna lokomotiva serije 70.0 (uvala. Pt 2/3) Deutsche Bundesbahna.
Klasa 70.0 bila je tenkovska lokomotiva za lake putničke vlakove. Naručili su je Kraljevske bavarske državne željeznice kao klasa Pt 2/3. Između 1909. i 1916. godine Krauss je u Münchenu izgradio ukupno 97 strojeva. Kako bi se optimizirao promet na lokalnim željeznicama, straga su postavljena vrata kroz koja je ložač mogao ući u vlak kako bi preuzeo dužnosti konduktera. Još jedna karakteristika ove lokomotive bila je izvanredno velika udaljenost između pogonske i pogonske osovine od 4000 mm. To je rezultiralo ekonomičnom, ali ekonomski razumnom laganom konstrukcijom stroja, koja se pokazala izvanrednom.
Nakon Drugog svjetskog rata 89. godine, DB je preuzeo lokomotive brzinama do 65 km / h i koristio ih je na južnonjemačkim odvojnim linijama do 1960-ih. Posljednja lokomotiva umirovljena je 1963. godine.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Klasa 70.0 bila je tenkovska lokomotiva za lake putničke vlakove. Naručili su je Kraljevske bavarske državne željeznice kao klasa Pt 2/3. Između 1909. i 1916. godine Krauss je u Münchenu izgradio ukupno 97 strojeva. Kako bi se optimizirao promet na lokalnim željeznicama, straga su postavljena vrata kroz koja je ložač mogao ući u vlak kako bi preuzeo dužnosti konduktera. Još jedna karakteristika ove lokomotive bila je izvanredno velika udaljenost između pogonske i pogonske osovine od 4000 mm. To je rezultiralo ekonomičnom, ali ekonomski razumnom laganom konstrukcijom stroja, koja se pokazala izvanrednom.
Nakon Drugog svjetskog rata 89. godine, DB je preuzeo lokomotive brzinama do 65 km / h i koristio ih je na južnonjemačkim odvojnim linijama do 1960-ih. Posljednja lokomotiva umirovljena je 1963. godine.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.