Ova postavka prilagođava asortiman proizvoda i cijene vašim potrebama.

Roco 79814 Električna lokomotiva Ae 8/14 11851, SBB

Kataloški br:
2265502 - 62
Oznaka:
79814
EAN:
9005033798147

(0)

Kataloški br:
2265502 - 62
Oznaka:
79814
EAN:
9005033798147

Alternativno dostupni proizvodi:

Rasprodano

Prikaži alternativne proizvode

Prodaja i slanje od: Architektengruppe S71 d.o.o.

Komada

(0)

Prikaži recenzije

  • Conrad Product Image
Main product image
Main product image

Izdvojeno & Detalji

  • Nova konstrukcija upečatljivog usamljenika s lokomotornim frontovima Ae 6/6
  • Priloženi su fini brisači
  • Kromirani greben na frontovima
  • Filigranski pantogrami
  • Obje lokomotive pokreću po jedan motor svaki (digitalni pogon s 2 dekodera upravljanim preko jedne adrese)
  • Rasvjeta u kabini s digitalnim prekidačem
  • Švicarska promjena svjetla može se digitalno kontrolirati

Tehničke specifikacije

U tablici možete odabrati potrebne tehničke podatke kako biste pronašli stavke s istim vrijednostima.

Tehničke specifikacije

Sadržaj

1 kom

Opis

Opis

Elektrische Doppellokomotive Ae 8/14 11851 der Schweizerischen BundesbahnenKako bi prevezli sve teške vlakove preko Gottharda, upravni odbor Švicarskih saveznih željeznica odlučio je izgraditi ogromne dvostruke lokomotive. 1931. SBB je stavio na tržište Ae 8/14 11801. Pored tehničkog koncepta, vanjski dizajn dviju polovica lokomotiva na Ae 8/14 snažno se temelji na Ae 4/7. Čudovište može vući 2000 t u nizinama; Stroj povlači 1760 tona na nagibima od 16, i zatezno opterećenje od 770 t na nagibu od 26 ‰. Gigant je dugačak gotovo 34 m, ukupna težina 247 t. 1932. SBB je dobila još jedan Ae 8/14, koji je bio klasificiran kao br. 11851. Za razliku od 11801, to nisu razvili SLM i BBC, već SLM i MFO. S istim ukupnim dimenzijama i istom ukupnom masom, instalirani učinak mogao bi se čak povećati na 6070 kW (8250 PS). Umjesto Buchli pogona, 11851 je dobio univerzalni pogon SLM sa šesnaest pogonskih motora. Iako je bio moćan, bio je i izuzetno glasan, sklon neuspjehu i neekonomičan. Povodom prenamjene 1961. godine, lokomotiva je dobila nove zavarene vozačke kabine za rad u sjedećem položaju, po konstrukciji identične onima nove Ae 6/6 lokomotive. 11851 je još uvijek djelovao u ovom djelomično moderniziranom stanju do 1976. godine, a eksploatiran je u Bellinzoni 1977, a rastavljen u Biasci.

Naš trenutni model H0 reproducira lokomotivu u ovom djelomično moderniziranom stanju u posljednjih 15 godina rada, opremljenom mnogim novim funkcijama u digitalnoj verziji.

Ovaj tekst je strojno preveden.

Ocjene kupaca

Ocjene kupaca

Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.