Ova postavka prilagođava asortiman proizvoda i cijene vašim potrebama.

TRIX H0 22895 H0 parna lokomotiva BR 038 DB

Kataloški br:
2526824 - 62
Oznaka:
22895
EAN:
4028106228957

(0)

Kataloški br:
2526824 - 62
Oznaka:
22895
EAN:
4028106228957

(0)

Prikaži recenzije

  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
Main product image

1/2

Izdvojeno & Detalji

  • Prototipske promjene oblika za verziju Era IV
  • Posebno filigranska metalna konstrukcija
  • Preklopno osvjetljenje kabine
  • Promjenjivo treperenje vatre
  • S digitalnim dekoderom i brojnim radnim i zvučnim funkcijama

Tehničke specifikacije

U tablici možete odabrati potrebne tehničke podatke kako biste pronašli stavke s istim vrijednostima.

Tehničke specifikacije

Dobna skupina

od 15 godina

Energetski sustav

Digitalni DC zvuk

Epoha

IV

LüP / LüK

213 mm

Proizvođački dio br.

22895

Spojnica

nazivni napon

Tip dizajna

Parna Lokomotiva

Veličina

H0

Verzija (šasija)

Šasija + tijelo od metala

Vršni signal

Trostruki far ovisno o smjeru vožnje

Željezničko poduzeće

DB

Opis

Opis

Kao pretposljednji "Mohikanac" od nekoć brojnih parnih lokomotiva serije 38.10-40 (bivša Pruska. P 8) u DB-u, 038 382 (do 1968.: 38 2383) morao je napustiti službu 29. travnja 1974. godine. Pukotina u dugom kotlu izbacila ih je iz pogona malo prije roka u srpnju. Sa svoje dvije sestre (038 771 i 772) od početka srpnja 1973. bila je u depou Rottweil i vukla je putničke vlakove u Schwarzwaldu i dolini Neckar. Nakon što je stavljena iz pogona, našla je dostojno mjesto u njemačkom muzeju parne lokomotive u Neuenmarkt-Wirsbergu, sada ponovno pod starim brojem 38 2383. P 8 se razvio u jedan od najuspješnijih pruskih lokomotiva ikada. Do 1923. godine samo za njemačke željezničke uprave proizvedeno je više od 3500 od gotovo 1200 KS strojeva, a u izgradnju su bile uključene gotovo sve njemačke tvornice lokomotiva. Na njemačkoj saveznoj željeznici nakon Drugog svjetskog rata završilo je nešto više od 1200 lokomotiva. Tek krajem 1950-ih zalihe su počele osjetno nestajati. Prototip: parna lokomotiva njemačke savezne željeznice (DB) klase 038 s natječajem. Bivši pruski P8. Izvedba s trostrukim farovima, dvije kotlovske nadgradnje, zvono, normalna pruska vozačka kabina, Witte deflektori dima, dodatak za ugljen i Indusi. Firma broj 038 382-8. Radno stanje oko 1970/71. Model: Lokomotiva ima digitalni dekoder i opsežne zvučne funkcije. Kontrolirani visokoučinkoviti pogon sa zamašnjakom u kotlu. Pogon na tri osovine. vučne gume. Lokomotiva i tender uglavnom izrađeni od metala. Trostruka prednja svjetla mijenjaju se sa smjerom vožnje, radit će u konvencionalnom načinu rada i mogu se kontrolirati digitalno. Kontakt generatora dima će raditi u konvencionalnom radu i može se kontrolirati digitalno. Postavljanje za dimnu jedinicu 72270. Treperenje vatre može se kontrolirati digitalno. Osim toga, rasvjetom kabine može se upravljati digitalno. Rasvjeta toplim bijelim diodama koje emitiraju svjetlo (LED) koje ne zahtijevaju održavanje. Minimalni radijus za vožnju 360 mm. Uključene su zaštitne cijevi klipnjače, crijeva za kočnice i vijčane spojke. Duljina preko odbojnika cca 21,3 cm. Ovaj model možete pronaći u AC verziji u Märklin H0 asortimanu pod brojem artikla 39382.

Ovaj tekst je strojno preveden.

Ocjene kupaca

Ocjene kupaca

Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.