TRIX H0 25027 H0 Parna lokomotiva BR 02 0314-1 GDR DR
- Kataloški br:
- 2476527 - 62
- Oznaka:
- 25027
- EAN:
- 4028106250279
- Kataloški br:
- 2476527 - 62
- Oznaka:
- 25027
- EAN:
- 4028106250279
TRIX H0 25027 H0 Parna lokomotiva BR 02 0314-1 GDR DR
Cijena na upit

0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada

Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Proizvođač-br. dijela | 25027 |
Veličina modela | h0 |
Strujni sustav | digitalni dc zvučni |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika | 272 |
Vrsta graditeljstva | parna lokomotiva |
Starosna skupina | iznad 15 godina |
Opis
Opis
"Schorsch" - jedinstveni jedinstveni primjer Deutsche Reichsbahna (DR).
Parna lokomotiva 18 314 Njemačke državne željeznice (DR) DDR -a, kasnije nazvana "Schorsch", ima neobičnu, čak i izvanrednu životnu priču. Nakon što je 1919. stavljen u upotrebu kao badenski „plemeniti trkač“ iz serije „IV h“, DRG ga je preuzeo kao 18 314. Nakon završetka Drugoga svjetskog rata, lokomotiva je zamijenjena za S 3/6 u sovjetskoj zoni, gdje je kasnijoj dvorani VES-M hitno bila potrebna brza četverocilindrična parna lokomotiva za probne vožnje. Kako bi bio još brži, dobio je 1960. godine Reko bojler, djelomično oblaganje, novu vozačku kabinu i natječaj te zelenu boju. Šlag na torti bila je pretvorba u glavno loženje naftom 1967. godine. Krajem 1971. ugašen je i 1984. prodan FRG. Od 1986., na stalnu posudbu od HEF -a, jedan je od istaknutih objekata u Muzeju automobila i tehnologije u Sinsheimu.
Prototip: Parna lokomotiva ekspresnog vlaka 02 0314-1 s glavnim loženjem nafte i natječajem za naftu za Njemačku državnu željeznicu DDR-a (DR / GDR). Konverzijska verzija kao probna lokomotiva VES-M Halle (Saale). Verzija s kotlom Reko i djelomičnom oblogom, temeljena na parnoj lokomotivi 18 314 (bivši Badische IVh). S Witte deflektorima dima i jednostranim Indusijem. Automobil izgleda kao oko 1970./71.
Model: Lokomotiva ima digitalni dekoder i opsežne funkcije zvuka. Također ima kontrolirani pogon visoke učinkovitosti s zamašnjakom u kotlu. Na pogon 3 osovine. Vučne gume. Lokomotiva i natječaj uglavnom su izrađeni od metala. Standardni ugrađeni dimni umetak, s dinamičkim ispustom dima ovisan o brzini. Trostruka prednja svjetla mijenjaju se u smjeru kretanja, radit će u uobičajenom načinu rada i mogu se digitalno kontrolirati. Osim toga, dvije crvene svjetiljke na prednjoj strani lokomotive mogu se digitalno upravljati. Osvjetljenjem kabine i rasvjetom stajnog trapa moguće je zasebno upravljati u digitalnom načinu rada. Osvjetljenje toplim bijelim i crvenim diodama koje emitiraju svjetlo (LED) koje ne zahtijevaju održavanje. Usko povezivanje s kinematikom između lokomotive i natječaja. Zatvorena spojnica vođena kinematikom s NEM vratilom na tenderu. Minimalni radijus za vožnju 360 mm. Za velike radijuse ili vitrine, ploča bez izreza kotača uključena je ispod vozačke kabine radi zamjene. Uključene su i zaštitne cijevi klipnjače i kočna crijeva.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Parna lokomotiva 18 314 Njemačke državne željeznice (DR) DDR -a, kasnije nazvana "Schorsch", ima neobičnu, čak i izvanrednu životnu priču. Nakon što je 1919. stavljen u upotrebu kao badenski „plemeniti trkač“ iz serije „IV h“, DRG ga je preuzeo kao 18 314. Nakon završetka Drugoga svjetskog rata, lokomotiva je zamijenjena za S 3/6 u sovjetskoj zoni, gdje je kasnijoj dvorani VES-M hitno bila potrebna brza četverocilindrična parna lokomotiva za probne vožnje. Kako bi bio još brži, dobio je 1960. godine Reko bojler, djelomično oblaganje, novu vozačku kabinu i natječaj te zelenu boju. Šlag na torti bila je pretvorba u glavno loženje naftom 1967. godine. Krajem 1971. ugašen je i 1984. prodan FRG. Od 1986., na stalnu posudbu od HEF -a, jedan je od istaknutih objekata u Muzeju automobila i tehnologije u Sinsheimu.
Prototip: Parna lokomotiva ekspresnog vlaka 02 0314-1 s glavnim loženjem nafte i natječajem za naftu za Njemačku državnu željeznicu DDR-a (DR / GDR). Konverzijska verzija kao probna lokomotiva VES-M Halle (Saale). Verzija s kotlom Reko i djelomičnom oblogom, temeljena na parnoj lokomotivi 18 314 (bivši Badische IVh). S Witte deflektorima dima i jednostranim Indusijem. Automobil izgleda kao oko 1970./71.
Model: Lokomotiva ima digitalni dekoder i opsežne funkcije zvuka. Također ima kontrolirani pogon visoke učinkovitosti s zamašnjakom u kotlu. Na pogon 3 osovine. Vučne gume. Lokomotiva i natječaj uglavnom su izrađeni od metala. Standardni ugrađeni dimni umetak, s dinamičkim ispustom dima ovisan o brzini. Trostruka prednja svjetla mijenjaju se u smjeru kretanja, radit će u uobičajenom načinu rada i mogu se digitalno kontrolirati. Osim toga, dvije crvene svjetiljke na prednjoj strani lokomotive mogu se digitalno upravljati. Osvjetljenjem kabine i rasvjetom stajnog trapa moguće je zasebno upravljati u digitalnom načinu rada. Osvjetljenje toplim bijelim i crvenim diodama koje emitiraju svjetlo (LED) koje ne zahtijevaju održavanje. Usko povezivanje s kinematikom između lokomotive i natječaja. Zatvorena spojnica vođena kinematikom s NEM vratilom na tenderu. Minimalni radijus za vožnju 360 mm. Za velike radijuse ili vitrine, ploča bez izreza kotača uključena je ispod vozačke kabine radi zamjene. Uključene su i zaštitne cijevi klipnjače i kočna crijeva.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.