Ova postavka prilagođava asortiman proizvoda i cijene vašim potrebama.

TRIX H0 25027 H0 Parna lokomotiva BR 02 0314-1 GDR DR

Kataloški br:
2476527 - 62
Oznaka:
25027
EAN:
4028106250279

(0)

Kataloški br:
2476527 - 62
Oznaka:
25027
EAN:
4028106250279

Rasprodano

Prodaja i slanje od: Architektengruppe S71 d.o.o.

Komada

(0)

Prikaži recenzije

  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
Main product image

1/9

Tehničke specifikacije

Tehničke specifikacije

Proizvođač-br. dijela25027
Veličina modelah0
Strujni sustavdigitalni dc zvučni
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika272
Vrsta graditeljstvaparna lokomotiva
Starosna skupinaiznad 15 godina

Opis

Opis

"Schorsch" - jedinstveni jedinstveni primjer Deutsche Reichsbahna (DR).
Parna lokomotiva 18 314 Njemačke državne željeznice (DR) DDR -a, kasnije nazvana "Schorsch", ima neobičnu, čak i izvanrednu životnu priču. Nakon što je 1919. stavljen u upotrebu kao badenski „plemeniti trkač“ iz serije „IV h“, DRG ga je preuzeo kao 18 314. Nakon završetka Drugoga svjetskog rata, lokomotiva je zamijenjena za S 3/6 u sovjetskoj zoni, gdje je kasnijoj dvorani VES-M hitno bila potrebna brza četverocilindrična parna lokomotiva za probne vožnje. Kako bi bio još brži, dobio je 1960. godine Reko bojler, djelomično oblaganje, novu vozačku kabinu i natječaj te zelenu boju. Šlag na torti bila je pretvorba u glavno loženje naftom 1967. godine. Krajem 1971. ugašen je i 1984. prodan FRG. Od 1986., na stalnu posudbu od HEF -a, jedan je od istaknutih objekata u Muzeju automobila i tehnologije u Sinsheimu.

Prototip: Parna lokomotiva ekspresnog vlaka 02 0314-1 s glavnim loženjem nafte i natječajem za naftu za Njemačku državnu željeznicu DDR-a (DR / GDR). Konverzijska verzija kao probna lokomotiva VES-M Halle (Saale). Verzija s kotlom Reko i djelomičnom oblogom, temeljena na parnoj lokomotivi 18 314 (bivši Badische IVh). S Witte deflektorima dima i jednostranim Indusijem. Automobil izgleda kao oko 1970./71.

Model: Lokomotiva ima digitalni dekoder i opsežne funkcije zvuka. Također ima kontrolirani pogon visoke učinkovitosti s zamašnjakom u kotlu. Na pogon 3 osovine. Vučne gume. Lokomotiva i natječaj uglavnom su izrađeni od metala. Standardni ugrađeni dimni umetak, s dinamičkim ispustom dima ovisan o brzini. Trostruka prednja svjetla mijenjaju se u smjeru kretanja, radit će u uobičajenom načinu rada i mogu se digitalno kontrolirati. Osim toga, dvije crvene svjetiljke na prednjoj strani lokomotive mogu se digitalno upravljati. Osvjetljenjem kabine i rasvjetom stajnog trapa moguće je zasebno upravljati u digitalnom načinu rada. Osvjetljenje toplim bijelim i crvenim diodama koje emitiraju svjetlo (LED) koje ne zahtijevaju održavanje. Usko povezivanje s kinematikom između lokomotive i natječaja. Zatvorena spojnica vođena kinematikom s NEM vratilom na tenderu. Minimalni radijus za vožnju 360 mm. Za velike radijuse ili vitrine, ploča bez izreza kotača uključena je ispod vozačke kabine radi zamjene. Uključene su i zaštitne cijevi klipnjače i kočna crijeva.

Ovaj tekst je strojno preveden.

Ocjene kupaca

Ocjene kupaca

Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.