TRIX H0 T22403
- Kataloški br:
- 2189817 - 62
- Oznaka:
- T22403
- EAN:
- 4028106224034
- Kataloški br:
- 2189817 - 62
- Oznaka:
- T22403
- EAN:
- 4028106224034
TRIX H0 T22403
Cijena na upit
0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada
Izdvojeno & Detalji
- Pogonski kotači 2000 mm prikazani u mjerilu
- Visina prirubnice 1 mm
- Istinska mjera visine tampon snopa s prednje strane
- Detaljan prikaz osvijetljene vozačke kabine
- Filigranska šasija izrađena od metala s otvorenim okvirom šipke
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Energetski sustav
Digitalni DC zvuk
LüP / LüK
267 mm
Proizvođački dio br.
T22403
Tip dizajna
Parna Lokomotiva
Veličina
H0
Opis
Opis
Čarobno - oblikovano - elegantno
U proljeće 1907. Maffei je dobio nalog za izgradnju pacifičke kompozitne lokomotive za Kraljevske bavarske državne željeznice. Na temelju Baden-a “IV f” koji je stvoren u istoj kući, Maffei je razvio bavarski S 3/6, koji bi uskoro trebao fascinirati generacije željezničkih zaljubljenika svojim bezvremeno elegantnim izgledom, posebno karakterističnim za četverocilindrični složeni motor.
Ekspresna parna lokomotiva bavarskog tipa S 3/6 kao lokomotiva K. Bay. Državne željeznice, podserija d, "visoke noge" s promjerom pogonskog kotača 2000 mm. Put broj 3624. Kasnije 18 441. Automobil izgleda kao oko 1912. godine.
Veliko poduzeće
Parna lokomotiva serije 18.4 Prvi je motor tvornicu napustio u srpnju 1908. godine. U tri serije, Maffei je do 1911. isporučio još 16 uglavnom identičnih strojeva. Za razliku od prvih lokomotiva, 18 strojeva (serije d i e, Maffei 1912/1913, tvrtka br. 3624-3641) pogonski kotači promjera 2.000 mm. Kao rezultat, kotao na tim strojevima je također bio veći. Pogotovo su se "visokonoge" S 3/6, koje su puštene u promet 1912/13. Godine, razvile u remek-djelo bavarskih ekspresnih lokomotiva. Pokazali su se kao izvrsni skijaški trkači, a posebno su bili predodređeni za brze vlakove. Tako su ubrzo prevezli D 57/58 između Münchena i Würzburga (277 km za 3:20 h) i D 79/80 između Münchena i Nürnberga (199 km za 2:15 h) bez zaustavljanja. Nažalost, Prvi svjetski rat završio je ta izvanredna postignuća malo kasnije. Na DRG-u, preostali strojevi s malim kotačima dobili su brojeve 18 401-434, 18 461-478 i 18 479-548, "visokonoge" brojeve 18 441-458. Uz nekoliko kratkih iznimaka, potonji su ostali vjerni svojoj bavarskoj domovini. Iako su svi "visoko hakirani" preživjeli Drugi svjetski rat, jedva da je jedan stroj vidio doba Federalnih željeznica, gotovo su svi bili umirovljeni u prvim poslijeratnim godinama. Jedina iznimka bio je 18 451, jer je od veljače 1950. bio dostupan Institutu za istraživanje lokomotiva u Göttingenu. Tamo je obavila niz izvanrednih putovanja, među kojima i skijaško trčanje od 2. svibnja 1951. i dalje ima posebnu poziciju. Za novi dvospratni vlak koji će se prevoziti iz Hamburga do Münchena, navedena su vremena putovanja novo uvedene višestruke jedinice Ft 56 express. Zapravo je 18 451. uspio zadržati Ft-ovo vrijeme putovanja, a u nekim ih je slučajevima čak i malo podrivao. Apsolutno najzanimljivija stvar na ovom putovanju bilo je prelazak 820 km duge staze u skijaškom trčanju sa samo 40 godina starom lokomotivom i bez ikakvog međuotpada. Zapravo, kad je stigao u München, požar je još uvijek bio toliko dobar da je 18 451 mogao preći još 100 do 200 km. Od travnja 1952. istraživački institut mogao je bez lokomotive i bila je ugašena. Do 1958. godine obrađen je na primjeran način u AW Ingolstadtu, vraćen u prvobitno stanje i poklonjen Deutsches muzeju u Münchenu, gdje je jedina preostala "visokonoga" žena koja i danas ima počasno mjesto.
Potpuno nova gradnja. Pogonski kotači promjera 2000 mm prikazani u mjerilu. Lokomotiva izrađena uglavnom od metala. Filigranska šasija od lijevanog metala s otvorenim okvirom šipke. Jasan pogled na podvozje. Visina prirubnice 1,0 mm. Detaljan prikaz kabine vozača. Svjetiljke postavljene u bijeloj boji. 5-polni pogon visoke učinkovitosti s zamašnjakom. Standardni generator dima, osvijetljena vozačka kabina, svjetlo koje dolazi u vlakove, digitalno preklopljivo, mfx dekoder i razne zvučne funkcije. Kinematika sprezanja između lokomotive i natječaja bliska je "vitrinom". Stupci vrata dimne komore od filigrana, spojnica za kuke i crijevo za zrak na stražnjem dijelu, kao i cijevi za zaštitu klipnjače.
Ovaj tekst je strojno preveden.
U proljeće 1907. Maffei je dobio nalog za izgradnju pacifičke kompozitne lokomotive za Kraljevske bavarske državne željeznice. Na temelju Baden-a “IV f” koji je stvoren u istoj kući, Maffei je razvio bavarski S 3/6, koji bi uskoro trebao fascinirati generacije željezničkih zaljubljenika svojim bezvremeno elegantnim izgledom, posebno karakterističnim za četverocilindrični složeni motor.
Ekspresna parna lokomotiva bavarskog tipa S 3/6 kao lokomotiva K. Bay. Državne željeznice, podserija d, "visoke noge" s promjerom pogonskog kotača 2000 mm. Put broj 3624. Kasnije 18 441. Automobil izgleda kao oko 1912. godine.
Veliko poduzeće
Parna lokomotiva serije 18.4 Prvi je motor tvornicu napustio u srpnju 1908. godine. U tri serije, Maffei je do 1911. isporučio još 16 uglavnom identičnih strojeva. Za razliku od prvih lokomotiva, 18 strojeva (serije d i e, Maffei 1912/1913, tvrtka br. 3624-3641) pogonski kotači promjera 2.000 mm. Kao rezultat, kotao na tim strojevima je također bio veći. Pogotovo su se "visokonoge" S 3/6, koje su puštene u promet 1912/13. Godine, razvile u remek-djelo bavarskih ekspresnih lokomotiva. Pokazali su se kao izvrsni skijaški trkači, a posebno su bili predodređeni za brze vlakove. Tako su ubrzo prevezli D 57/58 između Münchena i Würzburga (277 km za 3:20 h) i D 79/80 između Münchena i Nürnberga (199 km za 2:15 h) bez zaustavljanja. Nažalost, Prvi svjetski rat završio je ta izvanredna postignuća malo kasnije. Na DRG-u, preostali strojevi s malim kotačima dobili su brojeve 18 401-434, 18 461-478 i 18 479-548, "visokonoge" brojeve 18 441-458. Uz nekoliko kratkih iznimaka, potonji su ostali vjerni svojoj bavarskoj domovini. Iako su svi "visoko hakirani" preživjeli Drugi svjetski rat, jedva da je jedan stroj vidio doba Federalnih željeznica, gotovo su svi bili umirovljeni u prvim poslijeratnim godinama. Jedina iznimka bio je 18 451, jer je od veljače 1950. bio dostupan Institutu za istraživanje lokomotiva u Göttingenu. Tamo je obavila niz izvanrednih putovanja, među kojima i skijaško trčanje od 2. svibnja 1951. i dalje ima posebnu poziciju. Za novi dvospratni vlak koji će se prevoziti iz Hamburga do Münchena, navedena su vremena putovanja novo uvedene višestruke jedinice Ft 56 express. Zapravo je 18 451. uspio zadržati Ft-ovo vrijeme putovanja, a u nekim ih je slučajevima čak i malo podrivao. Apsolutno najzanimljivija stvar na ovom putovanju bilo je prelazak 820 km duge staze u skijaškom trčanju sa samo 40 godina starom lokomotivom i bez ikakvog međuotpada. Zapravo, kad je stigao u München, požar je još uvijek bio toliko dobar da je 18 451 mogao preći još 100 do 200 km. Od travnja 1952. istraživački institut mogao je bez lokomotive i bila je ugašena. Do 1958. godine obrađen je na primjeran način u AW Ingolstadtu, vraćen u prvobitno stanje i poklonjen Deutsches muzeju u Münchenu, gdje je jedina preostala "visokonoga" žena koja i danas ima počasno mjesto.
Potpuno nova gradnja. Pogonski kotači promjera 2000 mm prikazani u mjerilu. Lokomotiva izrađena uglavnom od metala. Filigranska šasija od lijevanog metala s otvorenim okvirom šipke. Jasan pogled na podvozje. Visina prirubnice 1,0 mm. Detaljan prikaz kabine vozača. Svjetiljke postavljene u bijeloj boji. 5-polni pogon visoke učinkovitosti s zamašnjakom. Standardni generator dima, osvijetljena vozačka kabina, svjetlo koje dolazi u vlakove, digitalno preklopljivo, mfx dekoder i razne zvučne funkcije. Kinematika sprezanja između lokomotive i natječaja bliska je "vitrinom". Stupci vrata dimne komore od filigrana, spojnica za kuke i crijevo za zrak na stražnjem dijelu, kao i cijevi za zaštitu klipnjače.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.





