Ova postavka prilagođava asortiman proizvoda i cijene vašim potrebama.

Bresser Optik Pollux EQ2 150/1400 zrcalni teleskop ekvatorijalna katadioptričan Uvećanje 70 do 1050 x

Kataloški br:

4690900
EAN:
4.00792E+12

Do isteka zaliha!

Prodaja i slanje od: Architektengruppe S71 d.o.o.

Komada

(0)

Prikaži recenzije

• Conrad Product Image
Main product image

1/9

Tehničke specifikacije

U tablici možete odabrati potrebne tehničke podatke kako biste pronašli stavke s istim vrijednostima.

Tehničke specifikacije

Plastika

Moć razlučivanja

0,85 lučnih sekundi

Napajanje

CR 2032 gumbasta ćelija, uklj.

Omjer otvora blende

ogledalol-teleskop

Žarišna duljina

1400 mm

Opis

Sami istražite ljepote noćnog neba uz ovaj kompletan komplet teleskopa. Sve je uključeno za jednostavan uvod u fascinantan hobi astronomije: astronomski reflektirajući teleskop s otvorom blende od 150 mm i žarišnom duljinom od 1400 mm, ekvatorijalni nosač, tronožac i opsežna dodatna oprema za uzbudljiva promatranja. Posebno važno za početak: Sustav je vrlo jednostavan za korištenje. Mjesec, planeti i sunce posebno stvaraju impresivnu sliku kroz Pollux-II. Snažna izvedba za vaša prva promatranja neba - teleskop Napravite prve korake u astronomiji s ovim klasičnim "Newton" reflektirajućim teleskopom. Budući da je također opremljena lećom u fokuseru, to je takozvana "katadioptrijska" optika. Jedna od prednosti ove kombinacije leće i zrcala: unatoč velikoj žarišnoj duljini, cijev teleskopa je relativno kratka i stoga prenosiva. Također se možete veseliti udobnom položaju za promatranje u svakom trenutku. Jer kod ovakvih teleskopa ne gledate stražnji kraj, nego prednju stranu. To znači da se ne morate saginjati, čak i ako je reflektirajući teleskop usmjeren ravno u nebo. Veliki otvor blende od 150 mm skuplja puno svjetla od nebeskih tijela. Osim toga, otvor blende od 150 mm i žarišna duljina od 1400 mm rezultiraju omjerom otvora blende (omjer otvora blende i žarišne duljine) od 1 do 9,3 (F/9,3). To znači da možete uživati ​​u pogledu svojih omiljenih objekata pri velikim povećanjima s dobrim kontrastom. Koristite se osnovnim teleskopom da biste se divili planetima ili detaljima na Mjesecu. Ali neki objekti dubokog neba također se mogu vrlo lijepo promatrati ovim teleskopom: otvoreni zvjezdani skupovi, kuglasti zvjezdani skupovi i svijetle planetarne maglice kao što je Prstenasta maglica M57 u zviježđu Lire doslovno se mogu vidjeti kroz astronomski teleskop. Ali koliko se teleskopom možete približiti nebeskim atrakcijama? Otvor od 150 mm postiže razlučivost koja omogućuje povećanja do oko 300x s oštrim slikama. Tehničke mogućnosti daleko nadilaze ovo - teoretski do 1050 puta s uključenim priborom. Međutim, oštrina slike može polako opadati kako se povećanje povećava. Osim toga, veliko povećanje također zahtijeva odgovarajuće uvjete okoline. Bez obzira kroz koji teleskop gledate, turbulencije u atmosferi (uvjeti gledanja) uvijek utječu na vaše mogućnosti promatranja i povećanja. Napomena za ljubitelje prirode: ako odaberete Newtonov teleskop kao što je reflektirajući teleskop Pollux-II, možete se veseliti stručnjaku za astronomska promatranja. Međutim, slika je uvijek obrnuta i naopako, što nema razlike u promatranju neba. Međutim, ovaj je dizajn stoga manje prikladan za promatranje prirode i krajolika tijekom dana. Biste li također željeli koristiti svoj novi teleskop za uzbudljiva otkrića prirode? Onda preporučamo da odaberete jedan od BRESSER refrakcijskih teleskopa. Stabilna baza za gledanje prema gore - nosač i tronožac Jeste li pronašli savršeno mjesto za svoje putovanje otkrivanja noćnog neba? Zatim jednostavno postavite svoj astronomski teleskop tamo s ekvatorijalnim nosačem na aluminijski tronožac podesiv po visini. Vrhunac ove vrste nosača: Nakon takozvane "northernizacije", poravnanja osi paralelne sa zemljinom osi, kretanje nebeskih tijela treba kompenzirati samo na ovoj jednoj osi. Da biste to učinili, jednostavno usmjerite os otprilike na Polarnu zvijezdu. Ogromna prednost u odnosu na azimutalni nosač, gdje se obje osi pomiču u isto vrijeme. Dvije fleksibilne osovine s finim podešavanjem čine podešavanje i praćenje teleskopa vrlo osjetljivim i ugodnim. A kako bi pribor uvijek bio pri ruci, svoje mjesto nalazi na praktičnoj polici između nogu tronošca. Pazite na sve automatski: motor za praćenje s brojem artikla 4951400 dostupan je kao dodatni pribor za ovaj ekvatorijalni nosač teleskopa EQ-3. To znači da više ne morate ručno pratiti nebeski objekt postavljen u teleskopu. Kada je ovaj motor instaliran na postolju, on automatski prati nebeski objekt i uvijek ostaje u vidnom polju okulara. To čini promatranje zvjezdanog neba još ugodnijim! Tu je sve za noć i dan - pribor Astronomski teleskop dolazi s opsežnom opremom tako da se možete izravno početi diviti mjesecu, planetima ili suncu. Noću možete imati pregled neba pomoću LED tražila. Budući da kada se jednom postavi paralelno na cijev i pravilno poravna, mala crvena točka prikazuje vas kada gledate kroz nju, kamo pokazuje teleskop. To vam omogućuje precizno usmjeravanje optike kroz tražilicu smjera i brže pronalaženje nebeskih tijela prije nego što ih izbliza pogledate s velikim povećanjem. Mijenjanje pogleda na prostor: Možete se diviti svojim objektima promatranja uz različita povećanja kroz dva okulara. Jednostavno se umetnu u fokuser teleskopa pomoću svojih utičnica standardiziranog promjera 31,7 mm (1,25 inča). Želite li vidjeti još više detalja? Zatim odaberite 3x Barlow leću, koja utrostručuje povećanje okulara. Ako tijekom dana želite doći do astronomskih otkrića, upotrijebite solarni filter za promatranje zvijezde našeg Sunčevog sustava. Koristite ga za jednostavno i sigurno pregledavanje sunčevih pjega i granulacija na suncu. PAŽNJA: Nikada nemojte usmjeravati teleskop prema suncu bez solarnog filtra! Lako snimite posebne vrhunce - s adapterom za pametni telefon možete koristiti svoj pametni telefon kao kameru na teleskopu. To znači da možete brzo snimiti svoje prve fotografije mjeseca ili sunca, na primjer, i započeti s astrofotografijom. Još nemate iskustva s astronomskim teleskopima? Zatim preporučamo dodatno dostupnu knjigu “Vozačka dozvola za teleskop” za lakši početak bavljenja hobijem astronomije. ZNAČAJKE Reflektorski teleskop s otvorom blende od 150 mm i žarišnom duljinom od 1400 mm Katadioptrički dizajn reflektora Dobro prilagođen za promatranje sunca, mjeseca i planeta Stativ podesiv po visini s ekvatorijalnim EQ3 nosačem Osjetljivo podešavanje zahvaljujući fleksibilnim osovinama i finom pogonu u obje osi Jednostavan za korištenje, vrlo dobar za početnike Omjer otvaranja F/9,3, što ga čini dobrim za promatranje planeta i detalja na mjesecu Fokus od 31,7 mm (1,25 inča) Dva okulara i Barlow leća s 31,7 mm (priključci od 1,25 inča za različita povećanja Sigurno promatranje sunca s uključeni solarni filtar Početak rada s astrofotografijom s adapterom za kameru pametnog telefona OPSEG ISPORUKE Teleskop Aluminijski stativ Equatorial EQ3 nosač Okulari: 4 mm i 20 mm (priključci od 1,25 inča) Barlow objektiv 3x (prihvatnik od 1,25 inča) LED tražilo s crvenom točkom solarni filter Kamera za pametni telefon adapter za dodatnu opremu astronomski softver za preuzimanje korisničkog priručnika

Ocjene kupaca

Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.