Fleischmann 732100 N E-Lok 1601 NS
- Kataloški br:
- 2376275 - 62
- Oznaka:
- 732100
- EAN:
- 9002640321003
- Kataloški br:
- 2376275 - 62
- Oznaka:
- 732100
- EAN:
- 9002640321003
Fleischmann 732100 N E-Lok 1601 NS
Cijena na upit
0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Energetski sustav
Analogni DC priključak
LüP / LüK
109 mm
Proizvođački dio br.
732100
Tip dizajna
električna lokomotiva
Veličina
N
Opis
Opis
Na temelju francuske električne lokomotive BB 7200, nizozemske državne željeznice dobile su 58 električnih lokomotiva serije četveroosovine serije 1600. Kada su predstavljene 1981. godine, bile su najmoćnije lokomotive u floti NS. Strojevi za nizozemsku mrežu istosmjerne struje sa 1,5 kV projektirani su za maksimalnu brzinu do 180 km / h, najveća dopuštena brzina u dnevnom servisu bila je 140 km / h. Postigli su 4. 540 kW na tračnicama. Sve su lokomotive bile ukrašene grbovima nizozemskih gradova.
Kao modernizirana varijanta serije 1600, od 1991. do 1994. nabavljen je 81 stroj serije 1700. Razlikuju se u povećanoj uporabi elektroničkih komponenata, kao i noviji sustav zaštite vlaka i drugačiji sustav kočenja. Spajanjem nizozemskog teretnog prometa s njemačkom željezničkom grupom, DB AG dobio je pristup nekim od električnih lokomotiva serije NS 1600. Tijekom toga, ove su lokomotive zadržale stare brojeve, a strojevi koji su ostali uz NS promijenjeni su u seriju 1800 zadržavajući broj lokomotive.
S 1607. godine NS je u svojoj floti držao i stvarnog svjetskog rekordera: 1989. godine lokomotiva je vukla vlak sastavljen od oko 60 putničkih vagona i tako prevozila najduži putnički vlak na svijetu. Danas neke lokomotive koriste privatne željezničke tvrtke. Lokomotivu 1632 koristi HSL u upečatljivom dizajnu šahovnice. Tvrtka Locon također upravlja 9908, lokomotivom iz bivše flote NS-a. Obje se lokomotive uglavnom koriste u teretnom prometu i ispred posebnih vlakova.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Kao modernizirana varijanta serije 1600, od 1991. do 1994. nabavljen je 81 stroj serije 1700. Razlikuju se u povećanoj uporabi elektroničkih komponenata, kao i noviji sustav zaštite vlaka i drugačiji sustav kočenja. Spajanjem nizozemskog teretnog prometa s njemačkom željezničkom grupom, DB AG dobio je pristup nekim od električnih lokomotiva serije NS 1600. Tijekom toga, ove su lokomotive zadržale stare brojeve, a strojevi koji su ostali uz NS promijenjeni su u seriju 1800 zadržavajući broj lokomotive.
S 1607. godine NS je u svojoj floti držao i stvarnog svjetskog rekordera: 1989. godine lokomotiva je vukla vlak sastavljen od oko 60 putničkih vagona i tako prevozila najduži putnički vlak na svijetu. Danas neke lokomotive koriste privatne željezničke tvrtke. Lokomotivu 1632 koristi HSL u upečatljivom dizajnu šahovnice. Tvrtka Locon također upravlja 9908, lokomotivom iz bivše flote NS-a. Obje se lokomotive uglavnom koriste u teretnom prometu i ispred posebnih vlakova.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.
Pribor za ovaj prooizvod
- Dodatni (3)