Fleischmann 737190 N zupčasto željeznička električna lokomotiva željeznice Alpspitz
- Kataloški br:
- 2376265 - 62
- Oznaka:
- 737190
- EAN:
- 4005575254380
- Kataloški br:
- 2376265 - 62
- Oznaka:
- 737190
- EAN:
- 4005575254380
Fleischmann 737190 N zupčasto željeznička električna lokomotiva željeznice Alpspitz
Cijena na upit

0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
Komada


Izdvojeno & Detalji
- Lokomotiva za pravi rad zupčanih željeznica
- Pogodno za stazu Fleischmann stalak 9119
- Zbog ogromne sposobnosti penjanja (do 25%) na stazama za nosače
- Lokomotiva pobjeđuje izvanredne stvari čak i u najmanjim prostorima
- Visinske razlike
- Lokomotiva dolazi sa i bez Fleischmannove letve i zupčanika
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Energetski sustav
DigitalDC
LüP / LüK
54 mm
Proizvođački dio br.
737190
Tip dizajna
električna lokomotiva
Veličina
N
Opis
Opis
Zupčaste željeznice zrače vrlo posebnom fascinacijom svojom jedinstvenom kombinacijom planina i smjelih ruta, s brojnim mostovima i tunelima. Kretanje vlaka uzrokovano je zabijanjem nazubljenog kotača u zub u sredini pruge, jer uobičajeno trenje između kotača i tračnice više nije dovoljno za strme nagibe. Nakon što su se željezničke pruge, izvorno proizvedene za turistički i industrijski promet, pokazale vrijednima, reket se koristio i za kontinuirani putnički i robni promet, pa su tako stvorene željeznice takozvanog mješovitog sustava, u kojima linije za trenje s vodilicama zupčanika i zupčanika, ovisno o uvjetima gradijenta, izmjenjuju se, a vučnu silu vrši jedan te isti stroj. Prve regalne željeznice upravljale su isključivo parnim lokomotivama.
Krajem 19. stoljeća električna vuča brzo dobiva na značaju. Danas su mnoge željezničke pruge koje su se izvorno napajale parom elektrificirane, a u nekima su parne lokomotive zamijenjene ili dopunjene dizelskim vučnim vozilima. Kako bi mogli i dalje nuditi parni pogon, koji je posebno popularan među turistima, neki željeznički željeznički operateri kupili su nove parne lokomotive na naftu 1990-ih.
U Alpama ćete pronaći posebno velik broj privatnih zupčanih željeznica koje su vrlo popularne među turistima iz cijelog svijeta. Neki od najpoznatijih su Zugspitzbahn u Njemačkoj, Schafbergbahn u Austriji i Vitznau-Rigi-Bahn u Švicarskoj, zemlji s najviše zupčanih željeznica.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Krajem 19. stoljeća električna vuča brzo dobiva na značaju. Danas su mnoge željezničke pruge koje su se izvorno napajale parom elektrificirane, a u nekima su parne lokomotive zamijenjene ili dopunjene dizelskim vučnim vozilima. Kako bi mogli i dalje nuditi parni pogon, koji je posebno popularan među turistima, neki željeznički željeznički operateri kupili su nove parne lokomotive na naftu 1990-ih.
U Alpama ćete pronaći posebno velik broj privatnih zupčanih željeznica koje su vrlo popularne među turistima iz cijelog svijeta. Neki od najpoznatijih su Zugspitzbahn u Njemačkoj, Schafbergbahn u Austriji i Vitznau-Rigi-Bahn u Švicarskoj, zemlji s najviše zupčanih željeznica.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.
Pribor za ovaj prooizvod
- Dodatni (3)