Märklin 39490 H0 parna lokomotiva Litt F 1200 SJ
- Kataloški br:
- 3035754 - 62
- Oznaka:
- 39490
- EAN:
- 4001883394909
- Kataloški br:
- 3035754 - 62
- Oznaka:
- 39490
- EAN:
- 4001883394909
Märklin 39490 H0 parna lokomotiva Litt F 1200 SJ

1,975.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
1,975.00 KM
sa PDV
Troškovi dostave
Komada

Izdvojeno & Detalji
- Prototipske promjene oblika za verziju F 1200
- Posebno osjetljiva metalna konstrukcija
- Standardno ugrađen generator dima
- Osvjetljenje vozačeve kabine može se kontrolirati zasebno digitalno
- Treperenje vatre u ložištu može se kontrolirati digitalno
- Svjetlo u nuždi može se zasebno digitalno uključiti
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Proizvođač-br. dijela | 39490 |
Veličina modela | h0 |
Strujni sustav | digitalni ac zvučni |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika | 245 mm |
Kvačilo | NEM spojnica sa zatvaranjem spojne veze |
Izvedba (šasija) | šasija + kućište od metala |
Željezničko poduzeće | SJ |
Prednja svjetla | Dvostruka prednja svjetla ovisno o smjeru vožnje |
Vrsta graditeljstva | parna lokomotiva |
Razdoblje | VI |
Starosna skupina | iznad 15 godina |
Opis
Opis
Snažna i oblikovana kraljica tračnica
Nekoć su bile kraljice europskih tračnica: četverocilindrične ekspresne lokomotive iz Saske, Badena, Württemberga, Bavarske i također Švedske. Nadahnute zvijezdama njemačke željeznice, Švedske državne željeznice SJ dale su NOHAB-u izgraditi jedanaest lokomotiva za pacifičke ekspresne vlakove klase F između 1914. i 1916., čiji se dizajn temeljio na slavnoj Württemberg C. Šveđani su također pridavali važnost elegantnom i oblikovanom izgledu, uključujući aerodinamičnu vozačku kabinu. F-lokomotive su ubrzo osvojile važne glavne rute Stockholm - Malmö i Stockholm - Göteborg, koje su međutim već tridesetih godina prošlog stoljeća bile potpuno električne. Moćni F konačno je pronašao novi dom u Danskoj od 1937. nadalje. Ondje su se prikazivale kao serija E do 1960-ih, a njihove danske replike čak su se prikazivale malo duže. Impresivni strojevi serije F ostali su nezaboravljeni u svojoj staroj domovini Švedskoj. Švedski željeznički muzej otkupio je bivši F 1200 1963., a nakon njega F 1202 1999. Danas je Lok 1200 predstavljen u muzeju Gävle, savršeno restauriran iu svom izvornom, operativnom stanju. Svojom bojom podsjeća na svoj uzor, Württemberšku parnu lokomotivu kraljicu serije C. Nažalost, dva veličanstva više se neće moći susresti u stvarnom životu, jer su svi C-ovi rashodovani. Dakle, jedino što preostaje je željeznica Märklin, gdje obje kraljice mogu napraviti veliki ulazak.
Prototip: parna lokomotiva F 1200 Švedskih državnih željeznica (SJ) s tenderom. Trenutno radno stanje, jer lokomotiva trenutno radi u Gävleu.
Maketa: Lokomotiva i tender većim su dijelom izrađeni od metala. S digitalnim dekoderom mfx+ i opsežnim funkcijama svjetla i zvuka. Regulirani visokoučinski pogon sa zamašnjakom u kotlu. Jedna osovina pogon, dvije osovine pogon spojke. vučne gume. Dvostruka prednja svjetla koja se mijenjaju ovisno o smjeru vožnje rade u konvencionalnom načinu rada i mogu se digitalno kontrolirati. Svjetlo u nuždi na vratima dimne komore može se uključiti zasebno digitalno. Osim toga, osvjetljenje kabine vozača i titranje vatre u ložištu mogu se zasebno digitalno kontrolirati. Rasvjeta s toplim bijelim i crvenim svjetlosnim diodama (LED) koje ne zahtijevaju održavanje. Generator dima ugrađen kao standard, radi u konvencionalnom načinu rada, može se kontrolirati digitalno. Podesiva spojka s kinematikom između lokomotive i tendera. Kinematički vođena bliska spojka s NEM osovinom na tenderu. Minimalni radijus za vožnju 360 mm. Uključeni su različiti pričvrsni dijelovi kao što su stepenice, kočiona crijeva, cijevi i imitacija vijčane spojke. Duljina preko odbojnika cca 24,5 cm.
Ovaj model u DC verziji možete pronaći u Trix H0 asortimanu pod brojem artikla 25490.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Nekoć su bile kraljice europskih tračnica: četverocilindrične ekspresne lokomotive iz Saske, Badena, Württemberga, Bavarske i također Švedske. Nadahnute zvijezdama njemačke željeznice, Švedske državne željeznice SJ dale su NOHAB-u izgraditi jedanaest lokomotiva za pacifičke ekspresne vlakove klase F između 1914. i 1916., čiji se dizajn temeljio na slavnoj Württemberg C. Šveđani su također pridavali važnost elegantnom i oblikovanom izgledu, uključujući aerodinamičnu vozačku kabinu. F-lokomotive su ubrzo osvojile važne glavne rute Stockholm - Malmö i Stockholm - Göteborg, koje su međutim već tridesetih godina prošlog stoljeća bile potpuno električne. Moćni F konačno je pronašao novi dom u Danskoj od 1937. nadalje. Ondje su se prikazivale kao serija E do 1960-ih, a njihove danske replike čak su se prikazivale malo duže. Impresivni strojevi serije F ostali su nezaboravljeni u svojoj staroj domovini Švedskoj. Švedski željeznički muzej otkupio je bivši F 1200 1963., a nakon njega F 1202 1999. Danas je Lok 1200 predstavljen u muzeju Gävle, savršeno restauriran iu svom izvornom, operativnom stanju. Svojom bojom podsjeća na svoj uzor, Württemberšku parnu lokomotivu kraljicu serije C. Nažalost, dva veličanstva više se neće moći susresti u stvarnom životu, jer su svi C-ovi rashodovani. Dakle, jedino što preostaje je željeznica Märklin, gdje obje kraljice mogu napraviti veliki ulazak.
Prototip: parna lokomotiva F 1200 Švedskih državnih željeznica (SJ) s tenderom. Trenutno radno stanje, jer lokomotiva trenutno radi u Gävleu.
Maketa: Lokomotiva i tender većim su dijelom izrađeni od metala. S digitalnim dekoderom mfx+ i opsežnim funkcijama svjetla i zvuka. Regulirani visokoučinski pogon sa zamašnjakom u kotlu. Jedna osovina pogon, dvije osovine pogon spojke. vučne gume. Dvostruka prednja svjetla koja se mijenjaju ovisno o smjeru vožnje rade u konvencionalnom načinu rada i mogu se digitalno kontrolirati. Svjetlo u nuždi na vratima dimne komore može se uključiti zasebno digitalno. Osim toga, osvjetljenje kabine vozača i titranje vatre u ložištu mogu se zasebno digitalno kontrolirati. Rasvjeta s toplim bijelim i crvenim svjetlosnim diodama (LED) koje ne zahtijevaju održavanje. Generator dima ugrađen kao standard, radi u konvencionalnom načinu rada, može se kontrolirati digitalno. Podesiva spojka s kinematikom između lokomotive i tendera. Kinematički vođena bliska spojka s NEM osovinom na tenderu. Minimalni radijus za vožnju 360 mm. Uključeni su različiti pričvrsni dijelovi kao što su stepenice, kočiona crijeva, cijevi i imitacija vijčane spojke. Duljina preko odbojnika cca 24,5 cm.
Ovaj model u DC verziji možete pronaći u Trix H0 asortimanu pod brojem artikla 25490.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.
Pribor za ovaj prooizvod
- Esencijalni (4)