Roco 5500003 H0 5-dijelni teretni vlak “Oberammergau” DB
- Kataloški br:
- 3398790 - 62
- Oznaka:
- 5500003
- EAN:
- 9005033065492
- Kataloški br:
- 3398790 - 62
- Oznaka:
- 5500003
- EAN:
- 9005033065492
Roco 5500003 H0 5-dijelni teretni vlak “Oberammergau” DB

1,255.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
1,255.00 KM
sa PDV
Troškovi dostave
Komada


Izdvojeno & Detalji
- Boja lokomotive u izblijedjelom radnom stanju s mrljama na dodiru
- Natkriveni teretni vagon s pokretnim kliznim vratima
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Proizvođač-br. dijela | 5500003 |
Veličina modela | h0 |
Strujni sustav | analogni dc sučelje |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika | 670 mm |
Kvačilo | NEM spojnica sa zatvaranjem spojne veze |
Željezničko poduzeće | DB |
Prednja svjetla | Trostruka prednja svjetla ovisno o smjeru vožnje crveno stražnje svjetlo |
Vrsta graditeljstva | teretni vlak |
Razdoblje | IV |
Starosna skupina | iznad 15 godina |
Opis
Opis
Željeznička garnitura “Oberammergau” Deutsche Bundesbahna.
Sastoji se od električne lokomotive 169 005, natkrivenog teretnog kola tipa Gs, 4-osovinskog kola tipa Rs, otvorenog teretnog kola tipa E i kipera tipa Fz 120.
24. siječnja 1905. započele su električne operacije na 23,7 km dugoj željezničkoj pruzi u dolini Ammer. Bilo je to prvo putovanje električnog vlaka ispod jednostavnog AC nadzemnog voda. Time je postala prva pruga koja je opremljena novim sustavom, “željezničkim strujanjem” koji je i danas u upotrebi u srednjoj i sjevernoj Europi.
Prugom su u početku upravljali električni vagoni, a kasnije male električne lokomotive koje su mogle postići brzine do 50 kilometara na sat. Energija, u obliku jednofazne izmjenične struje, dolazila je iz hidroelektrane Kammerl na Ammeru. Od 1930. nadalje moćni LAG 5 – kasnije 169 005 – pojačao je flotu električnih lokomotiva na željeznici Oberammergau. Unatoč svojoj dužini od samo 8,7 m, mali pogonski stroj pokazao se izvrsnim.
Željeznica je desetljećima svojom udobnošću i idiličnim okruženjem bavarske lokalne željeznice bila posebna privlačnost za sve željezničke entuzijaste. Era “Neinasechzga” u lokalnom prijevozu na željeznici Oberammergau završila je u svibnju 1981. Povlačenjem starih lokomotiva započeo je redoviti promet, a šarm jednog neusporedivog doba nepovratno je izgubljen.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Sastoji se od električne lokomotive 169 005, natkrivenog teretnog kola tipa Gs, 4-osovinskog kola tipa Rs, otvorenog teretnog kola tipa E i kipera tipa Fz 120.
24. siječnja 1905. započele su električne operacije na 23,7 km dugoj željezničkoj pruzi u dolini Ammer. Bilo je to prvo putovanje električnog vlaka ispod jednostavnog AC nadzemnog voda. Time je postala prva pruga koja je opremljena novim sustavom, “željezničkim strujanjem” koji je i danas u upotrebi u srednjoj i sjevernoj Europi.
Prugom su u početku upravljali električni vagoni, a kasnije male električne lokomotive koje su mogle postići brzine do 50 kilometara na sat. Energija, u obliku jednofazne izmjenične struje, dolazila je iz hidroelektrane Kammerl na Ammeru. Od 1930. nadalje moćni LAG 5 – kasnije 169 005 – pojačao je flotu električnih lokomotiva na željeznici Oberammergau. Unatoč svojoj dužini od samo 8,7 m, mali pogonski stroj pokazao se izvrsnim.
Željeznica je desetljećima svojom udobnošću i idiličnim okruženjem bavarske lokalne željeznice bila posebna privlačnost za sve željezničke entuzijaste. Era “Neinasechzga” u lokalnom prijevozu na željeznici Oberammergau završila je u svibnju 1981. Povlačenjem starih lokomotiva započeo je redoviti promet, a šarm jednog neusporedivog doba nepovratno je izgubljen.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.
Pribor za ovaj prooizvod
- Esencijalni (3)