Roco 7110008 H0 parna lokomotiva 95 0045-5 DR
- Kataloški br:
- 3398676 - 62
- Oznaka:
- 7110008
- EAN:
- 9005033065362
- Kataloški br:
- 3398676 - 62
- Oznaka:
- 7110008
- EAN:
- 9005033065362
Roco 7110008 H0 parna lokomotiva 95 0045-5 DR

1,790.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
1,790.00 KM
sa PDV
Troškovi dostave
Komada


Izdvojeno & Detalji
- Verzija sa starim kotlom bez zvona
- Fino detaljan model s mnogo zasebno pričvršćenih utičnih dijelova
- Spremnik za ulje s ljestvama
- Samostojeće kotlovske cijevi
- Filigranski karirani listovi
- S finim metalnim setovima kotača
- S funkcijama dinamične pare i autentičnog zvuka
- S osvjetljenjem kabine i motora
- Home Rbd Erfurt, Bw Probstzella
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Proizvođač-br. dijela | 7110008 |
Veličina modela | h0 |
Strujni sustav | digitalni dc zvučni |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika | 174 mm |
Kvačilo | NEM spojnica sa zatvaranjem spojne veze |
Željezničko poduzeće | DR-Ost |
Prednja svjetla | Trostruka prednja svjetla ovisno o smjeru vožnje |
Vrsta graditeljstva | parna lokomotiva |
Razdoblje | IV |
Starosna skupina | iznad 15 godina |
Opis
Opis
Parna lokomotiva 95 0045 Deutsche Reichsbahna.
Ovaj tip parne lokomotive bila je najjača tenderska lokomotiva koju je ikada kupio Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Izgrađeno je ukupno 45 ovih gigantskih strojeva. Dobila je nadimak “Planinska kraljica” zbog pretežne upotrebe na željezničkim linijama Sonneberg–Probstzella, Spessartrampe, Frankenwaldbahn, Geislinger Steige, Schiefen Ebene i Rübelandbahn. Nakon Drugog svjetskog rata 31 lokomotiva iz serije otišla je u Deutsche Reichsbahn. U 1950-ima oprema za kotlove, armature, pumpe, vozačka kabina, itd. prilagođeni su praksi DR-a tijekom održavanja i time u velikoj mjeri standardizirani. Između 1966. i 1972. godine 24 motora pretvorena su u pogon na lož ulje, a 10 lokomotiva dobilo je novi kotao bez kupole za napajanje. Željeznička pruga Eisfeld–Sonneberg bila je posljednje područje djelovanja. Tek su 1981. posljednji strojevi stavljeni izvan pogona.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ovaj tip parne lokomotive bila je najjača tenderska lokomotiva koju je ikada kupio Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Izgrađeno je ukupno 45 ovih gigantskih strojeva. Dobila je nadimak “Planinska kraljica” zbog pretežne upotrebe na željezničkim linijama Sonneberg–Probstzella, Spessartrampe, Frankenwaldbahn, Geislinger Steige, Schiefen Ebene i Rübelandbahn. Nakon Drugog svjetskog rata 31 lokomotiva iz serije otišla je u Deutsche Reichsbahn. U 1950-ima oprema za kotlove, armature, pumpe, vozačka kabina, itd. prilagođeni su praksi DR-a tijekom održavanja i time u velikoj mjeri standardizirani. Između 1966. i 1972. godine 24 motora pretvorena su u pogon na lož ulje, a 10 lokomotiva dobilo je novi kotao bez kupole za napajanje. Željeznička pruga Eisfeld–Sonneberg bila je posljednje područje djelovanja. Tek su 1981. posljednji strojevi stavljeni izvan pogona.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.
Pribor za ovaj prooizvod
- Esencijalni (4)