Ova postavka prilagođava asortiman proizvoda i cijene vašim potrebama.

Roco 77041 H0 komplet od 3 teretna vagona, pješčani vlak, DR Dva tipa Res ravno vagona, tip El gondola

Kataloški br:
2524507 - 62
Oznaka:
77041
EAN:
9005033770419

(0)

Kataloški br:
2524507 - 62
Oznaka:
77041
EAN:
9005033770419
Prodaja i slanje od: Architektengruppe S71 d.o.o.

Komada

(0)

Prikaži recenzije

  • Conrad Product Image
Main product image
Main product image
Varijante

Izdvojeno & Detalji

  • Ravan auto natovaren pijeskom
  • Prikladno za BR 50,35, br. 70287, 70288, 78288

Tehničke specifikacije

U tablici možete odabrati potrebne tehničke podatke kako biste pronašli stavke s istim vrijednostima.

Tehničke specifikacije

Dobna skupina

od 15 godina

Energetski sustav

DC

Epoha

IV

Izvršenje

Dva vagon-ploča tipa Res, tip El gondola

LüP / LüK

561 mm

Proizvođački dio br.

77041

Spojnica

nazivni napon

Tip dizajna

Teretni vagoni

Veličina

H0

Željezničko poduzeće

DR istok

Opis

Opis

Kako bi se pokrila velika potražnja za građevinskim materijalom "pijesak" u tvornicama betona i ploča u Karl-Marx-Stadtu i Zwickauu, velike količine tog materijala morale su se transportirati željeznicom iz pješčanika u Colditzer Landu. Suvremeni svjedok iz 1980-ih izvijestio je: “Vlakovi su ukrcani u jamu “Sandwerke Biesern” blizu Sermuth/Codlitza, okrug Leipzig. Utovar je obavljen s rampe u prizemlju češkim utovarivačem na kotačima tipa "Vadroma". Taj je proces bio vrlo dugotrajan i radno intenzivan, jer se pijesak prvo kamionom dovozio na utovarnu stazu i odlagao, a zatim uz pomoć utovarivača na kotačima utovarivao na ravne 4-osovinske teretne vagone tipa Res.
Koliko se sjećam, osamdesetih su svakog radnog dana vozila najmanje tri pješčana vlaka, ponekad s parnim lokomotivama. Parne lokomotive BR 50.35 bile su u Colditzu dva puta dnevno. Ubrzo nakon klase 50 došla je klasa V 100 (klasa 110) s drugim praznim vlakom i čekala u Colditzu dok se klasa 50 nije vratila u Colditz s natovarenim vlakom. Ruta za vlak za Glauchau uvijek je bila duž Zwickauer Muldea, drugi je vlak vozio Schlenz od Rochlitza preko Narsdorfa do Karl-Marx-Stadta. Zbog složenog utovara pijeska u Sermuthu, Deutsche Reichsbahn je u vlakove stavljao vagone ravnog tipa Res, a povremeno i "Emils", odnosno E vagone.
Lokomotiva 50 3670-2, ukrašena spomen pločom, posljednji je put korištena prije pješčanog vlaka Gag 56353 na Muldentalbahnu 12. lipnja 1988. godine. Vrhunac je bio ispraćaj lokomotive 50 3670-2 i njezine posade u depou Glauchau. Ova spomen ploča je priložena uz model za samomontažu kao tiskani metalni znak.

Ovaj tekst je strojno preveden.

Ocjene kupaca

Ocjene kupaca

Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.