Roco 7710013 H0 dizel vagon 174 001-8 s prikolicom DR
- Kataloški br:
- 3398542 - 62
- Oznaka:
- 7710013
- EAN:
- 9005033071486
- Kataloški br:
- 3398542 - 62
- Oznaka:
- 7710013
- EAN:
- 9005033071486
Roco 7710013 H0 dizel vagon 174 001-8 s prikolicom DR

1,405.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
1,405.00 KM
sa PDV
Troškovi dostave
Komada


Izdvojeno & Detalji
- Verzija u fiktivnoj DR boji
- Zasebno montirani brisači vjetrobrana
- S priloženim utičnim dijelovima koji predstavljaju zatvorenu prednju pregaču
- S ugrađenim dekoderom u željezničkom vagonu i dekoderom funkcija u prikolici, kao i promjenjivim svjetlosnim i zvučnim funkcijama
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Proizvođač-br. dijela | 7710013 |
Veličina modela | h0 |
Strujni sustav | digitalni dc zvučni |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika | 322 mm |
Kvačilo | NEM spojnica sa zatvaranjem spojne veze |
Uređenje interijera | ugrađena unutarnja rasvjeta instalirana unutarnja oprema |
Željezničko poduzeće | DR-Ost |
Prednja svjetla | Trostruka prednja svjetla Ovisno o smjeru vožnje, dva crvena poziciona svjetla |
Vrsta graditeljstva | elektro motorni vagon |
Razdoblje | IV |
Starosna skupina | iznad 15 godina |
Opis
Opis
Diesel vagon 174 001 s prikolicom Deutsche Reichsbahna.
Na proljetnom sajmu u Leipzigu 1982. godine vagonogradnja Studenka iz bivše Čehoslovačke izložila je na izložbenom prostoru vagon serije M152, zajedno s ostalim tračničkim vozilima. Deutsche Reichsbahn je neko vrijeme tražio nasljednika svojih lakih šinskih vagona BR 171/172. DR je tada odlučio unajmiti ovaj vagon u eksperimentalne svrhe i testirati njegovu upotrebljivost. Trebao je dobiti serijski broj 174.
Nije bilo neposrednog raspoređivanja od strane DR-a; tek nekoliko mjeseci kasnije mogla su započeti probna vožnja na ograncima pruga u području Halle/Magdeburga u jesen 1982. Na zahtjev DR-a, proizvođač u Ostravi je označio vagon kao BR 174 001-8 prema DR standardima. Za sada je mogao zadržati višebojni lak. Bočna prikolica, koja je isporučena nešto kasnije, više nije bila višebojna, već obojena u jednostavnu crvenu boju.
Zbog vanjskotrgovinskog deficita, DDR (DR) nije mogao nabaviti više vagona u CSSR-u, pa su unajmljena probna vozila vraćena u prosincu 1983.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Na proljetnom sajmu u Leipzigu 1982. godine vagonogradnja Studenka iz bivše Čehoslovačke izložila je na izložbenom prostoru vagon serije M152, zajedno s ostalim tračničkim vozilima. Deutsche Reichsbahn je neko vrijeme tražio nasljednika svojih lakih šinskih vagona BR 171/172. DR je tada odlučio unajmiti ovaj vagon u eksperimentalne svrhe i testirati njegovu upotrebljivost. Trebao je dobiti serijski broj 174.
Nije bilo neposrednog raspoređivanja od strane DR-a; tek nekoliko mjeseci kasnije mogla su započeti probna vožnja na ograncima pruga u području Halle/Magdeburga u jesen 1982. Na zahtjev DR-a, proizvođač u Ostravi je označio vagon kao BR 174 001-8 prema DR standardima. Za sada je mogao zadržati višebojni lak. Bočna prikolica, koja je isporučena nešto kasnije, više nije bila višebojna, već obojena u jednostavnu crvenu boju.
Zbog vanjskotrgovinskog deficita, DDR (DR) nije mogao nabaviti više vagona u CSSR-u, pa su unajmljena probna vozila vraćena u prosincu 1983.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.
Pribor za ovaj prooizvod
- Esencijalni (3)