Ova postavka prilagođava asortiman proizvoda i cijene vašim potrebama.

TRIX H0 22885 H0 parna lokomotiva klase A3, leteći Škot

Kataloški br:
3331223 - 62
Oznaka:
22885
EAN:
4028106228858

(0)

Kataloški br:
3331223 - 62
Oznaka:
22885
EAN:
4028106228858

Dostupno online (Skladište: Njemačka)

Dostava: 13.07.2025 do 15.07.2025

Prodaja i slanje od: Architektengruppe S71 d.o.o.

Komada

(0)

Prikaži recenzije

  • Conrad Product Image
Main product image
Main product image

Izdvojeno & Detalji

  • Posebno osjetljiva metalna konstrukcija
  • Puno dodanih detalja
  • Standardni dimni umetak s dinamičkom emisijom dima ovisno o brzini
  • Osvjetljenje vozačke kabine i prolaza može se kontrolirati digitalno
  • Označeno s tri broja tvrtke vjerno originalu
  • Digitalni dekoder s opsežnim radnim i zvučnim funkcijama.
  • Podržava DCC, mfx i RailCom
  • Visina odbojnika na lokomotivi i tenderu prema NEM

Tehničke specifikacije

Tehničke specifikacije

Proizvođač-br. dijela22885
Veličina modelah0
Strujni sustavdigitalni dc zvučni
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika245 mm
KvačiloNEM spojnica sa zatvaranjem spojne veze
Izvedba (šasija)šasija + kućište od metala
Prednja svjetlaDvostruka prednja svjetla ovisno o smjeru vožnje
Vrsta graditeljstvaparna lokomotiva
RazdobljeVI
Starosna skupinaiznad 15 godina

Opis

Opis


Leteći Škot u crnom
Svjetski poznata, brza, snažna i prava legenda: parna lokomotiva zvučnog imena “Leteći Škot” postavila je niz svjetskih rekorda i pritom ušla u povijest željeznice. Desetljećima je vukla istoimeni britanski ekspresni vlak koji je jurio od Edinburgha do Londona i natrag bez zaustavljanja. Godine 1934. bila je prva parna lokomotiva koja je postigla magičnu brzinu od 100 milja na sat (160 km/h), a kasnije je čak obišla SAD i Australiju. Kako bi obilježio 100. obljetnicu ove trocilindrične pogonske lokomotive, Märklin je 2023. objavio trenutnu muzejsku varijantu u poznatoj zelenoj boji. Sada slijedi posebna verzija, crna verzija, koja priča o fascinantnom razdoblju u povijesti lokomotive s neobičnim značajkama. Tijekom 2 Tijekom Drugog svjetskog rata i nekoliko godina nakon toga, poznata shema zelene boje ustupila je mjesto elegantnoj crnoj boji, kao što je bio slučaj s mnogim britanskim parnim lokomotivama u to vrijeme. Pred kraj generalnog remonta koji je započeo 2006. ponovno je odabrana crna shema boja za zaštitu lokomotive tijekom završne montaže i testiranja. Tijekom tog vremena, mladi i stari imali su priliku doživjeti Letećeg Škota u ovoj jedinstvenoj državi, prvi put 2011. i 2012. na “Railfestu”, velikom željezničkom festivalu koji se poklopio s Olimpijskim igrama u Londonu i 800. obljetnicom grada Yorka. mjesto. Lokomotiva je zadnji put nosila ovu boju u siječnju/veljači 2016. za daljnja ispitivanja i probne vožnje. Lokomotiva je zatim dobila zelenu boju od Britanskih željeznica i, pod brojem tvrtke 60103, oduševljava ljubitelje željeznice diljem zemlje i šire. U novom izvrsnom modelu Märklin, ova posebna varijanta Letećeg Škota živi u malom mjerilu i govori o još jednom važnom poglavlju u životu ovog fascinantnog europskog parnog diva.

Prototip: Parna lokomotiva ekspresnog vlaka klase A3 s tenderom. Verzija kao muzejska lokomotiva u ratnoj crnoj boji s različitim brojevima poduzeća. Radno stanje muzeja početkom 2015. s nadmetanjem u hodniku i deflektorima za dim. Lokomotiva u Nacionalnom željezničkom muzeju u Yorku.

Model: S digitalnim dekoderom i opsežnim svjetlosnim i zvučnim funkcijama. Regulirani visokoučinski pogon sa zamašnjakom u kotlu. Pogon na tri osovine. Vučne gume. Lokomotiva i tender većim dijelom od metala. Dimni uložak ugrađen kao standard, s dinamičkim izlazom dima koji ovisi o brzini, digitalno preklopiv. Dvostruka prednja svjetla na lokomotivi koja se mijenjaju ovisno o smjeru vožnje i lampa na stražnjoj strani tendera rade u konvencionalnom načinu rada i njima se može upravljati digitalno. Lampica na stražnjoj strani tendera može se prebaciti na crveno svjetlo. Treći far na prednjem dijelu lokomotive može se posebno uključiti kao električna svjetiljka i prebaciti na crveno svjetlo. Osvjetljenje vozačeve kabine i titranje ložišta mogu se kontrolirati digitalno. Osvjetljenjem tenderskog prolaza moguće je upravljati digitalno. Rasvjeta s toplim bijelim i crvenim svjetlosnim diodama (LED) koje ne zahtijevaju održavanje. Podesiva bliska spojka s kinematikom između lokomotive i tendera. Kinematički vođena bliska spojka s NEM osovinom na tenderu. Visina odbojnika na lokomotivi i tenderu prema NEM. Uključena su kočiona crijeva, imitacije vijčanih spojki i zatvoreni poklopci cilindara. Duljina preko odbojnika cca 24,5 cm. Zvukovi specifični za lokomotive osigurani su nam uz ljubaznu podršku Dovetail Games, Kent. Ovaj model u AC verziji možete pronaći u Märklin H0 asortimanu pod brojem artikla 39969.

Ovaj tekst je strojno preveden.

Ocjene kupaca

Ocjene kupaca

Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.