TRIX H0 22885 H0 parna lokomotiva klase A3, leteći Škot
- Kataloški br:
- 3331223 - 62
- Oznaka:
- 22885
- EAN:
- 4028106228858
- Kataloški br:
- 3331223 - 62
- Oznaka:
- 22885
- EAN:
- 4028106228858
TRIX H0 22885 H0 parna lokomotiva klase A3, leteći Škot

1,810.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
1,810.00 KM
sa PDV
Troškovi dostave
Komada


Izdvojeno & Detalji
- Posebno osjetljiva metalna konstrukcija
- Puno dodanih detalja
- Standardni dimni umetak s dinamičkom emisijom dima ovisno o brzini
- Osvjetljenje vozačke kabine i prolaza može se kontrolirati digitalno
- Označeno s tri broja tvrtke vjerno originalu
- Digitalni dekoder s opsežnim radnim i zvučnim funkcijama.
- Podržava DCC, mfx i RailCom
- Visina odbojnika na lokomotivi i tenderu prema NEM
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Proizvođač-br. dijela | 22885 |
Veličina modela | h0 |
Strujni sustav | digitalni dc zvučni |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika | 245 mm |
Kvačilo | NEM spojnica sa zatvaranjem spojne veze |
Izvedba (šasija) | šasija + kućište od metala |
Prednja svjetla | Dvostruka prednja svjetla ovisno o smjeru vožnje |
Vrsta graditeljstva | parna lokomotiva |
Razdoblje | VI |
Starosna skupina | iznad 15 godina |
Opis
Opis
Leteći Škot u crnom
Svjetski poznata, brza, snažna i prava legenda: parna lokomotiva zvučnog imena “Leteći Škot” postavila je niz svjetskih rekorda i pritom ušla u povijest željeznice. Desetljećima je vukla istoimeni britanski ekspresni vlak koji je jurio od Edinburgha do Londona i natrag bez zaustavljanja. Godine 1934. bila je prva parna lokomotiva koja je postigla magičnu brzinu od 100 milja na sat (160 km/h), a kasnije je čak obišla SAD i Australiju. Kako bi obilježio 100. obljetnicu ove trocilindrične pogonske lokomotive, Märklin je 2023. objavio trenutnu muzejsku varijantu u poznatoj zelenoj boji. Sada slijedi posebna verzija, crna verzija, koja priča o fascinantnom razdoblju u povijesti lokomotive s neobičnim značajkama. Tijekom 2 Tijekom Drugog svjetskog rata i nekoliko godina nakon toga, poznata shema zelene boje ustupila je mjesto elegantnoj crnoj boji, kao što je bio slučaj s mnogim britanskim parnim lokomotivama u to vrijeme. Pred kraj generalnog remonta koji je započeo 2006. ponovno je odabrana crna shema boja za zaštitu lokomotive tijekom završne montaže i testiranja. Tijekom tog vremena, mladi i stari imali su priliku doživjeti Letećeg Škota u ovoj jedinstvenoj državi, prvi put 2011. i 2012. na “Railfestu”, velikom željezničkom festivalu koji se poklopio s Olimpijskim igrama u Londonu i 800. obljetnicom grada Yorka. mjesto. Lokomotiva je zadnji put nosila ovu boju u siječnju/veljači 2016. za daljnja ispitivanja i probne vožnje. Lokomotiva je zatim dobila zelenu boju od Britanskih željeznica i, pod brojem tvrtke 60103, oduševljava ljubitelje željeznice diljem zemlje i šire. U novom izvrsnom modelu Märklin, ova posebna varijanta Letećeg Škota živi u malom mjerilu i govori o još jednom važnom poglavlju u životu ovog fascinantnog europskog parnog diva.
Prototip: Parna lokomotiva ekspresnog vlaka klase A3 s tenderom. Verzija kao muzejska lokomotiva u ratnoj crnoj boji s različitim brojevima poduzeća. Radno stanje muzeja početkom 2015. s nadmetanjem u hodniku i deflektorima za dim. Lokomotiva u Nacionalnom željezničkom muzeju u Yorku.
Model: S digitalnim dekoderom i opsežnim svjetlosnim i zvučnim funkcijama. Regulirani visokoučinski pogon sa zamašnjakom u kotlu. Pogon na tri osovine. Vučne gume. Lokomotiva i tender većim dijelom od metala. Dimni uložak ugrađen kao standard, s dinamičkim izlazom dima koji ovisi o brzini, digitalno preklopiv. Dvostruka prednja svjetla na lokomotivi koja se mijenjaju ovisno o smjeru vožnje i lampa na stražnjoj strani tendera rade u konvencionalnom načinu rada i njima se može upravljati digitalno. Lampica na stražnjoj strani tendera može se prebaciti na crveno svjetlo. Treći far na prednjem dijelu lokomotive može se posebno uključiti kao električna svjetiljka i prebaciti na crveno svjetlo. Osvjetljenje vozačeve kabine i titranje ložišta mogu se kontrolirati digitalno. Osvjetljenjem tenderskog prolaza moguće je upravljati digitalno. Rasvjeta s toplim bijelim i crvenim svjetlosnim diodama (LED) koje ne zahtijevaju održavanje. Podesiva bliska spojka s kinematikom između lokomotive i tendera. Kinematički vođena bliska spojka s NEM osovinom na tenderu. Visina odbojnika na lokomotivi i tenderu prema NEM. Uključena su kočiona crijeva, imitacije vijčanih spojki i zatvoreni poklopci cilindara. Duljina preko odbojnika cca 24,5 cm. Zvukovi specifični za lokomotive osigurani su nam uz ljubaznu podršku Dovetail Games, Kent. Ovaj model u AC verziji možete pronaći u Märklin H0 asortimanu pod brojem artikla 39969.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.
Pribor za ovaj prooizvod
- Esencijalni (4)