Ova postavka prilagođava asortiman proizvoda i cijene vašim potrebama.

TRIX H0 25087 H0 parna lokomotiva BR 86.0-8 DR

Kataloški br:
3331228 - 62
Oznaka:
25087
EAN:
4028106250873

(0)

Kataloški br:
3331228 - 62
Oznaka:
25087
EAN:
4028106250873

Dostupno online (Skladište: Njemačka)

Dostava: 13.07.2025 do 15.07.2025

Prodaja i slanje od: Architektengruppe S71 d.o.o.

Komada

(0)

Prikaži recenzije

  • Conrad Product Image
Main product image
Main product image

Izdvojeno & Detalji

  • Filigranski dizajn uglavnom izrađen od metala
  • Odabrani model je duža varijanta serije 86
  • Zavarene kutije za vodu sa zaobljenim prednjim rubom
  • Dugi izrez na spremnicima za vodu
  • Prednji okvir sa žbicama
  • Okvir kotača sa setom kotača
  • Osvjetljenje vozačeve kabine može se kontrolirati zasebno digitalno
  • Crvenim stražnjim svjetlima može se zasebno upravljati digitalno
  • Opremljen za generator dima 72270
  • DCC/mfx digitalni dekoder kompatibilan s RailComom s raznim svjetlosnim i zvučnim funkcijama
  • Visina odbojnika prema NEM

Tehničke specifikacije

Tehničke specifikacije

Proizvođač-br. dijela25087
Veličina modelah0
Strujni sustavdigitalni dc zvučni
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika160 mm
KvačiloNEM spojnica sa zatvaranjem spojne veze
Izvedba (šasija)šasija + kućište od metala
Željezničko poduzećeDR-Ost
Prednja svjetlaTrostruka prednja svjetla ovisno o smjeru vožnje
Dva crvena stražnja svjetla
Vrsta graditeljstvaparna lokomotiva
RazdobljeIV
Starosna skupinaiznad 15 godina

Opis

Opis


Lokomotiva kruha i maslaca u Saskoj
Bilo je to vrijeme zlatnih dvadesetih kada je Deutsche Reichsbahn, tek osnovan 1920. godine, napravio veliki iskorak, posebno u tehnologiji vozila. Nova serija 86 bila je posebno uspješna, dizajn od 70 tona, 1000 KS s četiri pogonske osovine te vodećom i pratećom osovinom. S najvećom brzinom od 70 ili 80 km/h i velikim vučnim naporom, mogli bi se također koristiti u putničkim i lokalnim teretnim vlakovima na glavnim prugama. Do 1943. 774 primjerka serije 86 isporučeno je Reichsbahnu. Nakon završetka rata, DDR Reichsbahn je imao 164 operativne lokomotive serije 86, koje su uglavnom bile kod kuće u Saskoj. Mogli su impresivno pokazati svoje vještine na ponekad teškim rutama u tamošnjem niskom planinskom lancu. Čak su i brze vlakove vukle okretne i snažne lokomotive cisterne. To je također bio slučaj u željezničkom skladištu Zittau u istočnoj Saskoj, gdje je, na primjer, E 681 Berlin – Zittau bio u rasporedu klase 86. Od 1968. nadalje, 16 osamdeset i šest motora zamijenilo je stare badenske lokomotive cisterne u skladištu Zittau. Jedna od zvijezda lokomotiva u Zittauu bila je 86 1360-6, koja je doslovno blistala svojim savršenim stanjem. Ono što je posebno zanimljivo ljubiteljima modela željeznica je činjenica da su se Zittau 86 koristili kako u starim vagonima regionalne željeznice, tako iu tada ultramodernim vagonima Reko. Vrijeme 86 isteklo je u Zittau 1976. godine. Naslijedile su ih moderne dizelske lokomotive serije V 100 i vojne lokomotive serije 52/52.80.

Prototip: tenkovska parna lokomotiva klase 86 Njemačke državne željeznice DDR-a (DR/DDR). Osnovna shema boja crna s crvenim kućištem. Izvedba s 4 kotlovska tijela. Zavareni spremnici za vodu s dugim izrezima preko cilindara i zaobljenim prednjim rubom. Vrhunski signal od tri svjetla Zvono mehanizam, turbo dinamo lijevo, vrata dimne komore sa centralnim zaključavanjem, registarska pločica ispod sredine na vratima dimne komore. Bez industrijske Kutija za ugljen s dodatkom. Prednji okvir sa žbicama. Okvir kotača sa setom kotača. Broj satnije 86 1360-6. Nalazi se u RBD Cottbus, Bw Zittau. Radno stanje oko 1973.

Model: S digitalnim dekoderom i opsežnim svjetlosnim i zvučnim funkcijama. Regulirani visokoučinski pogon sa zamašnjakom u kotlu. Pogon na 4 osovine. Vučne gume. Lokomotiva je uglavnom izrađena od metala. Opremljen za generator dima 72270. Trostruka prednja svjetla i kontakt generatora dima mijenjaju se sa smjerom vožnje i radit će u uobičajenom načinu rada i mogu se digitalno kontrolirati. Dva crvena stražnja svjetla mogu se upaliti zasebno digitalno. Osim toga, rasvjetom vozačeve kabine može se upravljati digitalno. Rasvjeta s toplim bijelim i crvenim svjetlosnim diodama (LED) koje ne zahtijevaju održavanje. Brojni pričvršćeni metalni upravljači i kablovi. Minimalni radijus za vožnju 360 mm. Zaštitne cijevi klipnjače, crijeva za kočnice, grijaći kablovi i imitacije vijčanih spojnica uključeni su zasebno. Duljina preko odbojnika 16,0 cm. Ovaj model u AC verziji možete pronaći u Märklin H0 asortimanu pod brojem artikla 37087.

Ovaj tekst je strojno preveden.

Ocjene kupaca

Ocjene kupaca

Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.